Gå til innhold

Juhupia :0)

Anbefalte innlegg

(Nå er det andre gang jeg skriver dette innlegget, det første forsvant :0( )

Heisann vennen:0)

her sitter jeg alene hjemme. Svigers har hentet lillejenta, som kasta opp i senga i morges og ikke kunne dra i bhg. Jeg er dårlig fortsatt og er hjemme fra jobb. Sambo dro til Gardermoen i dag på kurs og blir borte til onsdag. Er det ikke typisk at det er ekstra ting som skjer når du eller ungene er syke??Huff ja. Heldigvis så har jeg to overgreie svigerforeldre som bare kommer og ordner opp. Det kan jo bli litt mye iblant, men når det virkelig gjelder så er jeg sjeleglad for at jeg har dem.

Forresten, Tanta di ble observert på Gardermoen! Ei stor bister og rødkledd dame med ildrødt hår, hastet mot gate'n til Kongo. Og da kan det vel ikke være noen tvil?? Lille Spire vokser inni magen din. Bare vent og se!

Dagens dryss fra din venn************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6887409-juhupia-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære Lone.

Har hatt besøk av ei venninne. Men nå er jeg her:=)

Uff, stakkars deg da og jenta di. Må dere bli friske. Ikke godt å være syke. Mange gode tanker til deg fra meg om å ønske deg god bedring.

Ingen tegn til TR enda. Så jeg er litt spent nå. Men kanskje jeg har hatt EL seinere og da blir jo mensen seinere også. Testen burde jo ha slått ut positivt i går siden jeg hadde IKM om jeg var gravid vel. Æsj, dette er så kjedelig å vente.

Tenker på deg masse.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6887409-juhupia-0/#findComment-6888732
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...