Gå til innhold

Har dere pakket baggen......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har baggen pakket og klar...? er i uke 37 nå, og har ikkje fått pakket noe enda. tankte å kanskje begynne å gjøre det snart, men er litt usikker på hva jeg egentlig trenger, for som alle andre damer har jeg som vane å pakke 3 ganger så mye som jeg egentlig trenger, uansett hva jeg skal :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Er oxo i uke 37, men har ikke tenkt på det enda..............

Tror jeg drøyer litt til før gjør det. Husker ikke helt hva jeg hadde med forige gang men toalettsaker og litt klær er vell det viktigste.

Hadde sjokolade og kjeks med sist, hvis fødselen skulle ta lang tid......så det spiste pappaen:-) Jeg var merkelig nok ikke så intressert i dette mens fødselen pågikk............:-))

Skrevet

er 38 uker på vei...har tenkt tanken men ikke pakket bagen...må vel kanskje gjøre det snart;)

Skrevet

har 5 dager igjen Har begynt å pakke, men er nok ikke ferdig nei. burde kanskje få gjort det etterhvert. føler jeg har så god tid jeg

Skrevet

Jeg er 36+0 i dag. Og jeg bare tenker på bagen. Har skrevet ned hva jeg skal ta med. Tenkte å vente til det var 21 dager igjen og jeg fødeklar, før jeg pakker bagen. Jeg vet ikke hvorfor, men det er bare noe jeg har fått for meg:)

Skrevet

er man føde klar når det er 21 dager igjen...så når jeg har igjen 19 dager så går jeg får å være fødeklar???

Skrevet

21 dager igjen til termin. Ikke pakket enda...tenker at jeg hele tiden skal gjøre det...men et blir liksom ikke. Føler ikke at det haster. men hvem vet?

Skrevet

Er i uke 38, det nærmer seg og jeg burde kanskje tenkt på å pakke litt snart. De har både mat og drikke, bind og bleier på sykehuset. Mannen min skal hjem etter fødselen, så han kan nok finne frem hentesett og slike ting. Men jeg har passet på å ha kamera lett tilgjengelig, med batterier, jeg har lyst til å ha noen bilder fra"festen" om det passer seg. Skal ha klart litt undertøy, klær, dusj-ting og sminker og slike ting.

Skrevet

Nei den har jeg ikke tenkt på en gang jeg... jeg burde kanskje det... Har 14 dager igjen... ja ja, det viktigste er vel nesten å pakke til datteren min på 4 år som skal sove borte ol... Stresser ikke så veldig, har 5 min til sykehuset, så det er ingen krise om jeg skulle glemme noe....

Skrevet

Hei. Jeg er og i uke 37,og har født i uke 37 to ganger før.Så jeg har pakka baggen. Har en time til sykhuset,så vil gjerne ha med meg det jeg trenger.Kan ikke stole på gubben,for han vet ikke opp-ned på mine ting!! Har med ammebh,innlegg,mammabukser,undertøy,ammegenser,tynne t-skjorter(varmt på barselavd)slippers osv+ klær til babyen til og dra hjem i.Toalettsaker + kamera tar jeg når jeg drar. Venter spent nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...