feb.baby! Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Andre som har vondt i rumpen når de står? Jeg får d spesielt hvis jeg går litt først... da kan jeg nesten ikkje stå å arbeide etterpå. Bra d fins stoler her i verden! jeg er i uke 23. Har hatt d sånn et par mnd nå. Legen min har aldri sjekket om jeg har bekkenløsning elle noe.. men hun skreiv ut sykemelding på 50 % da....
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg hadde bekkenløsning i sist svangerskap. Da gjorde det vondt fra baken og strålte ned den ene låret. Å gå i oppoverbakker og nedoverbakken var helt umulig. Min lege sendte meg til fysioterapaut for å få en sikker diagnose. Selve behandlingen hjalp ingenting, men en diagnose gav meg full sykemelding. Har også hørt at dem som har bekkenlåsning ofte får vondt i baken. Får du henvisning fra legen din til fysioterapaut betaler du ingenting.
feb.baby! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Takk. Kanskje eg må få meg en henvisning t fysio...
selma07 og engel Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har starta på vanntrening mot bekkenplager:-) FAntastisk og det hjelper. Få en henvisning til dette, da koster det 50 kr pr gang! Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 har det nett likt selv.. va hos legen min og han mente det var bekkenløsning som va på innmarsj....
Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Åååå, dette kjente jeg igjen. Kan bare ikke stå når jeg er gravid, jeg. Med nr 2 og 3 utviklet det seg videre til bekkenløsning; da klarte jeg nesten ikke gå heller, men med nr 4 og 5 var det heldigvis bare ståinga som var umulig. Med nr 5 jogget jeg faktisk ut 7. måned og gikk laaange turer fram til fødsel (For de som vet hvor Prekestolen er, så hadde jeg i hvert fall ingen problemer med å gå dit et par uker før termin; da kan man ikke klage over bekkenløsning...) Men stå; ikke tale om! (Og heller ikke rusle ned til lekeplassen sammen med 2-åringen min, det går for seint, og gjør like vondt som å stå...) Har høy stol på kjøkkenet slik at det går greit å lage mat og vaske opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå