Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Andre som har vondt i rumpen når de står?

Jeg får d spesielt hvis jeg går litt først... da kan jeg nesten ikkje stå å arbeide etterpå. Bra d fins stoler her i verden!

jeg er i uke 23. Har hatt d sånn et par mnd nå.

Legen min har aldri sjekket om jeg har bekkenløsning elle noe.. men hun skreiv ut sykemelding på 50 % da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning i sist svangerskap. Da gjorde det vondt fra baken og strålte ned den ene låret. Å gå i oppoverbakker og nedoverbakken var helt umulig. Min lege sendte meg til fysioterapaut for å få en sikker diagnose. Selve behandlingen hjalp ingenting, men en diagnose gav meg full sykemelding. Har også hørt at dem som har bekkenlåsning ofte får vondt i baken. Får du henvisning fra legen din til fysioterapaut betaler du ingenting.

Skrevet

Takk. Kanskje eg må få meg en henvisning t fysio...

Skrevet

Jeg har starta på vanntrening mot bekkenplager:-) FAntastisk og det hjelper. Få en henvisning til dette, da koster det 50 kr pr gang! Anbefales!

Skrevet

har det nett likt selv.. va hos legen min og han mente det var bekkenløsning som va på innmarsj....

Skrevet

Åååå, dette kjente jeg igjen. Kan bare ikke stå når jeg er gravid, jeg. Med nr 2 og 3 utviklet det seg videre til bekkenløsning; da klarte jeg nesten ikke gå heller, men med nr 4 og 5 var det heldigvis bare ståinga som var umulig. Med nr 5 jogget jeg faktisk ut 7. måned og gikk laaange turer fram til fødsel (For de som vet hvor Prekestolen er, så hadde jeg i hvert fall ingen problemer med å gå dit et par uker før termin; da kan man ikke klage over bekkenløsning...) Men stå; ikke tale om! (Og heller ikke rusle ned til lekeplassen sammen med 2-åringen min, det går for seint, og gjør like vondt som å stå...) Har høy stol på kjøkkenet slik at det går greit å lage mat og vaske opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...