gullets mamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Herregud hva skjer med folk for tiden???Leste i VG nå at flere har reist til utlandet for å ta aborter,og da er det ikke snakk om vanlige senaborter.Men aborter av babyer på rundt 30 uker.Disse barna ville jo fint ha overlevd en for tidlig fødsel,derfor får de en giftsprøyte mens de er i mors mage.Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg.Visste ikke at det var så mange onde folk der ute...........
Stor_smil Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Det er rett og slett kvalmt! Snakk om superegoistiske mennesker!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Uff det hørtes ikke bra ut!!!! Stod det hvilke land som opererer med disse abortene??
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Fy f. ..., sier jeg bare. Utført i Spania MammaLukas
LivetErEnLek Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Fytti.. Det der er jo mord!!! Jeg er for selvbestemt abort opp til 12 uke, men det kan jo ikke sammenlignes med det der!! Håper de får tatt de som driver med noe så horibelt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Det går ikke an. Det er jo helt forferdelig. Er jo drap!!!!!!! Barnet kan jo kjenne smerte også da...Får helt vondt inni meg...Hvem vil ha en sånn jobb sier jeg????
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 I spania?? jeg så for meg et land i langtvekkistan jeg! Nei,dette må jo noen gjøre noe med,dette er jo sinnsykt!!!!
langevipper Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 jeg ble helt kvalm da jeg leste det, herre gud at det går an....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Dette er helt sykt.. Da synes jeg heller de bør fullføre svangerskapet og adoptere det bort. Det er faktisk folk som vil gjerne ha barn, men som ikke får det til å bli gravid..
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 det er helt vanvittig hva noen fåt til å gjøre for penger.. leger som startet en internasjonal forretningsvirksomhet m å tilby aborter helt frem til fødsel.. man blir syk av å lese slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå