Gå til innhold

Savner xn min...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Tenker på han hveeeer dag... er over to år siden vi gjorde det slutt, men siden han har begynt å jobbe der jeg ferdes ganske ofte, har jeg begynt å tenkt på han kjempemasse... Var tilogmed utro mot han jeg er sammen med nå i høst her en gang..Med eksen min. Å det føltes så sinnsykt bra!! Men han har ny dame, bor sammen med henne, jeg er gravid med samboern min nå.. Så det blir uaktuelt å bli sammen med han igjen..

Men det var liksom oss to når vi var sammen.. Ingen andre i hele verden! I det siste nå har jeg drømt om på natta.. Helt daglidagse ting da.. Ikke noe seksuelt heldigvis.. (mulig d og da..heh..)

Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre... Jeg elsker jo samboern min... Men jeg elsker xn min enda og.. Har jeg kommet fram til...Trodde jeg var kommet over han men.. Han var jo trossalt min første kjærlighet! Å sannsynligvis den største....

Er så lei meg nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke kjekt ut. Er du sikker på at det ikke bare er hormonene som løper løpsk?

Jeg tenker også på min tidligere kjæreste til tider, men jeg elsker samboeren min, og vet at han er den rette for meg.

Det er vell en grunn til å dere gjorde det slutt for noen år siden?

Skrevet

Aner ikke.. Er helt forferdelig hvertfall!!

Han gjorde det slutt fordi han fant noen andre.. Men det ble slutt innen ei mnd, så ville han ha meg tilbake! Men da var jeg så forbanna på han fra før av, så ville ikke..(han rota med hun nye samme kveld som han gjorde det slutt med meg)

Han har sagt at han har angra kjempemasse mange ganger i etterkant.. ååååååh..:(

Skrevet

Som Ho ovenfor sier.. sikker på at d ikke bare er hormoner??? Er vanlig å tenke sånn når 10000 hormoner ekstra roter rundt i kroppen...

Skrevet

Da er vi to.... Jeg og sambo vi har også kranglet en del i det siste..Og da tenker jeg på eksen min med engang. Vi kranglet så og si aldri... Er jo en stund siden det er slutt nå, og jeg elsker jo han jeg er sammens med nå for alt i verden..Men det hender faktisk at det dukker opp bilder, minner om oss.. Merklig det der. Håper det blir bedre for deg da, er jo ikke noe særlig og gå og være usikker heller liksom.

Masse lykke til da :)

Skrevet

Kanskje du kan sette deg ned og tenke på alt det som er fint med kjæresten din..? Hva som gjorde at du falt for han i første omgang, og alle de tingene som har gjort at du har knytta deg så tett til han.

Prøve å komme på alle de små og store tingene han har sagt til deg og gjort for deg, og alle gangene han har blitt glad for noe du har gjort eller sagt. Alle de fine tingene dere har gjort sammen, og alle de fine tingene dere har drømt om å gjøre sammen i framtida

Kanskje du kan planlegge noe fint du kan gjøre for ham? Noe han kommer til å bli veldig glad for? En presang, eller noe dere kan gjøre sammen, eller en liten lapp du kan gjemme i skoen hans?

Sånne ting pleier i hvert fall å få meg til å huske på hvor fantastisk heldig jeg egentlig er, i stedet for å gruble over hvordan det *kunne* ha blitt med noen som det *kunne* ha blitt en gang....

Skrevet

har hatt det sånn selv noen ganger men det bruker å gå over! som sagt ovenfor her kan du jo sette deg ned å tenke over ting som du elsker ved samboen din...og hvordan det ville vert å ikke ha ham...

tror kanskje også at en av grunnene til at du tenker på eksen din er at du ikke har fått skikkelig avslutning med han..som du sa,han sa han angret å kanskje din underbevisthet fortsatt tror du kan få ham tilbake...

men han har jo dame å du er gravid med han du elsker nå..

det går nok over skal du se...

håper det går bra med deg ..

Skrevet

Jeg har også litt av samme problemet... Ikke exen altså, men har blitt så tent på en annen mann, tenker på han stadig! Men jeg vet at det er hormonene som er i ulage. Vil ikke risikere mannen min for et eventyr med han andre. ( selv om jeg har såh lyst til tider......)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...