Tita&Tage Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Snuppa mi som ellers er så fornøyd og kan ligge lenge og leke seg på gulvet alene, har nå begynt å sutre eller hylskrike hele dagene. I tillegg så biter hun hardt på alt hun finner og rister på hodet (omtrent som en hund med tyggeleke). Også er hun konstant trøtt, noe hun aldri har vært før. Jeg blir snart gal av sutringa!!!! Noen som tror det er tenner på gang? Hun er litt over 4 måneder. Noen tips til å gjøre det bedre for henne? Har hørt om et middel for å smøre på, men vet ikke hva det heter eller om det virkelig fungerer...
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Oh yeah!!! Kjenner meg igjen. Gutten min fikk 2 tenner for snart 3 uker siden og er sånn ennå. Han er så frustrert for tiden, så lurer på om det faktisk kommer flere tenner. Da de brøt igjennom ble han rolig igjen, men nå er det like ille igjen. Han putter alt han kommer over i munnen og fillerister leken, så begynner han å gråte, eller hyle sint. Får litt småfnatt jeg. Sover mer gjør han også for tiden og blir fort trøtt. Dentinox heter det middelet du kan bruke, men syns ikke det funker så veeeeeeldig på gutten min akkurat. Prøvde faktisk Dentinox på meg selv når jeg hadde vondt i tannkjøttet og det funket for meg....hehe. Du kan jo prøve bitering, eller kald klut. Fungerer ikke her, men kan jo fungere for jenta di . ) Lykke til da : )
Stor_smil Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 du tenker på dentinox, som du får kjøpt respetfritt på apotekert, jeg kjøpte også ensånn "fingerbøl" tannkost, som jeg gnikket forsiktig på gommene med. Det kan være godt for henne å sutte på en våt kald klut, eller en sånn bitering som du kan ligge i kjløeskapet. Det kalde skal være lindrende. For det er nok tennene som er på vei.. noen ganger kommer de fort opp, og det verste gir seg, mens andre ganger kan det ta en stund. Je har gitt paracet innimellom dersom det plager han veldig. Lykke til
Tita&Tage Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 Tusen takk for svar! Skal prøve alt! Blir så frustrert og synes så synd på henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå