Gå til innhold

Er det fremdeles sjanse? Testet neg. 12 DPO...


zzzzz-frøken

Anbefalte innlegg

Hei håper at noen av dere her inne kan dele erfaringen deres mht gravtesting.

 

Har IKM i dag, testet i går 12 DPO med QR og fikk et snøhvitt og negativt resultat.

 

Grunnen til at jeg likevel fremdeles er litt optimistisk mht graviditet, er at jeg

 

1) IKKE har spottet en dråpe denne pp (spotter alltid 3-4 dager før IKM - har ihvertfall gjort dette de siste 2 årene) og

 

2) tar tempen og disse er fremdeles høye (har steget jevnt og trutt hver dag siden el). Tempene er ca 0,5 høyere de siste dagene enn de pleier å være på dette tidspunktet i syklusen.

 

Siden jeg har svært stabil lutealfase på 12 dager, er jeg sikker på at IKM er i dag. Tempene viser klar og tydelig at jeg hadde el 17. okt.

 

legger ved link til FF jeg:)

http://www.fertilityfriend.com/home/131b7c

 

Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre, altså utenom uteblitt mens og høye temper og NEGATIV TEST i går da. Har aldri tatt gravtest før siden det ikke har vært nødvendig pga spottetrollet....har derfor aldri satt meg inn i når man kan forvente positiv gravtest.

 

Håper noen kan dele litt med erfaringen sine :)

 

Gud bedre, dette ble et alt for langt innlegg (sorry)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange tester jo ikke pos. før lenge etter IKM, jeg testet ikke før tre dager etter IKM for å være sikker.

Det er interessant det du sier om temperatur - min temp når jeg var gravid var generelt høyere enn den hadde vært ellers, og hadde færre fall.

Bortsett fra temperaturen, var symptomerne ikke spesielt framtredende; det jeg merket best var at jeg ikke fikk ømme pms-pupper: ca 5-6 dager før IKM, men fikk ømme pupper først et par dager før.

Det at du ikke spotter, virker som et tegn fordi du alltid gjør det ellers, akkurat som mine pms-pupper! :)

 

Lykke til, krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt svar kjære deg :) Alltid fint å høre om andres erfaringer!

 

Hvis det er sant at mange ikke tester positivt før en stund over IKM, så blir jeg glad. Har ikke satt meg inn i dette med gravtesting siden jeg aldri har hatt behov pga spottingen og tempresultater (de har blitt lavere når mens nærmer seg). Vet jo at man ikke bør teste mange dager før ikm, men det er det jeg vet om den saken :)

 

Og takk for lykkeønskninger også! Håper å joine dere i løpet av uke. Lykke til med svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...