Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har et favorittnavn til jente, Marte. Men, så har min søster kalt sin datter Marthe... Denne jenta er 20 år nå, og det jet lurer på er om det går an å bruke dette navnet når det har vært brukt i så nær familie... Hva syns dere??? Min mor og fra får da to barnebarn som heter Marte/Marthe. takk for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville ikke valgt å bruke samme navn på to kusiner. Prøv å finne et nytt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville også funnet et annet navn. Vel er aldersforskjellen stor, men de blir tross alt kusiner og det blir vel litt merkelig for din mor å ha to barnebarn med samme navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville nok valgt ett annet navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ser ikke problemet når aldersforskjellen er 20 år!! Men for å gjøre det litt enklere for familien, kan dere jo gi Marte et mellomnavn. Jeg kjenner f.eks. til Marte Aleksandra og Marte Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå