Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Sikkert individuelt det og, men jeg er jo i 9. mnd, og her er det anntydning til melk i puppene. Er det vanlig da? Er litt redd jeg ikke kan amme barnet mitt.
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Da jeg fikk datteren min for 2 1/2 år siden var det ikke antydning til melk før dagen etter fødsel. Men da den først kom, så kom den virkelig! Hadde nok melk til å født på femlinger tror jeg... så du skal ikke bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Takk, det var et beroligende svar...:-) Sammenligner desverre for mye med andre, som igjen fører til bekymring. Vet jeg ikke skal gjøre det, men greier ikke la vær.
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Sånn er vi nok alle Bekymrer oss for alt mulig rart, og sammenligner oss med alle andre. Jeg var like nervøs som deg forrige gang, følte at alle rundt meg hadde fått melk mens mine var helt tomme... jeg spurte jordmor, og hun beroliget meg med at evnen til å amme overhodet ikke har sammenheng med verken puppestørrelse eller om man lekker under svangerskap eller ikke. Deres største melkeleverandør på helsestasjonen var en A-cup... hehe
nmcx Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fodte for 8 dager siden og fikk ikke melk i puppene foer etter fodsel - tok et par dager etter, men naa har jeg masse melk!
JGG&J Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke fått melk enda, er bare 9 dager til termin.. Sist rant det fra jeg var 6 mnd på vei.. Så er nok ikke noe fasitsvar på dette nei!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Her er det IKKE anntydning, skulle det være....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå