Gå til innhold

Ny bruker :)

sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen!

Ville bare raskt introdusere meg selv. Er som overskriften sier ny på disse sidene. Har imidlertid fulgt med på debattene siden før jeg ble gravid, men har først nå blitt aktiv. Har en gutt på litt over 6 måneder, og dermed dukker det jo opp en del spørsmål...Gleder meg til å bli litt mer aktiv :) Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen som aktiv bruker : )

Jeg har en gutt som er 6 mnd. i dag . )

Skrevet

Takk, takk...

Ble liksom for dumt å sitte på sidelinjen hele tiden - måtte bare skrive inn :)

Morsom alder, men også litt slitsomt innimellom :) Har du begynt med fast føde?

Jeg har begynt med grøt og litt middag :)

Ha en fin dag

Skrevet

Hei og velkommen som en bruker...

Jeg er mamma`n til Lukas,han blir 1 år om 6 dager:O)

Ha en fin dag du og..

Skrevet

Ja, han får 3 måltider md fast føde pr dag. Han får mme da, så begynte tidlig : )

Skrevet

takk :) føler nesten som jeg "kjenner" flere av dere siden jeg har lest en del av debattene og innleggene deres gjennom det siste halve året...

Mamma`n til Lukas; du beveger deg kanskje snart til småtroll 1-2 år? Tiden går jo så fort med disse små...

Skrevet

Heia :o)

Hyggelig med flere mammaer og bebiser rundt halvåret. Odin blir 6mnd om en uke.

Han jobber og sliter om dagen. Vil å mye! Løfter rompa høyt i været og borrer nesa ned i gulvet. Kommer seg ikke av flekken.... Stønner og roper og svetter. Stakkars liten. Det er ikke greit å ville ut i verden når man bare er 6mnd.

Det er veldig koselig på disse sidene om dagen. Masse hyggelige mammaer :o)

Skrevet

Ja,blir "overflyttet" snart nå ja:O)

Tiden går merkelig fort, det siste året har bare forsvunnet!

Skrevet

hi, hi..ja, de er snåle de små :) Min kommer heller ikke av flekken enda når det gjelder krabbing, men snur seg i 360 grader på gulvet i mageleie hvis du skjønner hva jeg mener...

Ja, merket at det var mange koselige mammaer her - var nok derfor jeg måtte bli litt mer aktiv :)

Skrevet

Hei og velkommen!

Jenta mi blir snart 10 mnd.,så tida går fort... Tenkte jeg skulle få gjort så mye det året jeg skulle være hjemme,men nå nei. Føler at tida bare har rast fra meg... Men,men.. Skal nyte den siste mnd.hjemme nå før jeg begynner på jobb. :) Ha en fin fin dag du også!

Skrevet

Hei og takk Nittitta :)

Hadde også mange planer for hva jeg skulle bruke tiden min til i permisjonen :) kanskje lære spansk etc... Tror nok jeg var litt for ambisiøs ja...

Tar knapt nok en dusj eller et toalettbesøk alene lenger. Hi, hi. Ting forandrer seg!

Skrevet

hei på deg ja, TORO-husmor!

Morsomt nick :)

Skrevet

Velkommen!

Jeg er mamma til lillegull (omdøpt til lille krapyl nå som han har begynt å stå opp kl 04) Han er ti, snart elleve måneder

Skrevet

opp 4? Som i "mamma, nå er det morgen"? Uff, så slitsomt. Det er tøft å være mamma til tider ja...

Skrevet

koslig med fler aktive:)

gutta våre skiller foresten bare 2 dager! min er født 18.04.06!!

Skrevet

Hei, Lykkelig&Lykkeliten!

2 dager bare? Ja, det er en morsom alder synes jeg :) men også krevende innimellom med nattevåk og mye aktivitet på dagen :) nå er det middag som står for tur...

Skrevet

Det kan jeg skrive under på ja!! Gutten min var så flink og såv hele natten (les:måtte gi sutten noen ganger) men etter han var syk så vil han ha met 3 ganger på natta!! huff så slitsomt! han spiser jo et middagsglass og to porsjoner grøt på dagen..så det burde jo ikke være nødvendig!!

har babyen din begynt å bevege seg fremover da?? min har ikke..men kommer seg litt til hver side, og nesten rundt i ring! blir så stolt av småen:)

Skrevet

søvnmessig er de helt like. Min vil også ha mat 2-3 ganger per natt etter en forkjølelse - utrolig slitsomt! Skal prøve å avvenne ham til helgen (er hvertfall planen :=) )...

Han krabber ikke, men gjør som din at han beveger seg i ring i mageleie. Prøver febrilsk å få tak i leker som ligger et stykke foran ham. Han blir litt frustrert innimellom ja :)

Skrevet

Velkommen skal du være. Celine er 5,5 mnd og vokser i rekordfart syns jeg.

Vi kommer fra Buskerud vi da ....

Skrevet

Hei, hei mamman til Celine!

Ja, de vokser så fort. Vi har bosatt oss i Vestfold etter mange år i Oslo. Trives godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...