Gå til innhold

Gleder meg så til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg altså her å pakker i meg pepperkaker og mandariner og koser meg. Det går unna mye av det i løpet av en dag ja. I helgen kom den første snøen også. Fikk bare mer jul og vinterstemning da. Så koselig.

Skulle ønske vi var i desember nå. Blir koselig å dra nordover å feire jul sammen med familien. Med god mat og hygge. :) Gleder meg som et lite barn

Har skikkelig lyst til å sette på julemusikk, men jeg synes nesten at jeg må vente litt med det.

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Gleder meg masse, elsker jula! Men skal prøve å holde meg unna pepperkaker og julebrus til desember kommer - vil liksom ikke ødelegge julen ved å bli lei den før den faktisk kommer!

Men mandariner fråtser jeg i ja!

Føler jula blir spesiell i år, med en liten i magen. Neste år så er vi 3 som skal feire jul :)

Skrevet

ååååååå jeg er så enig!!!

gleder meg sååå mye til jul,klarer ikke styre meg når jeg ser noe som har med jul å gjøre...

har en venninne oppe i harstad som hele tiden snakker om snøen de har osv,blir så misunnelig..bor selv på vestlandet så jeg vil kalle meg HELDIG om vi får snø i år..

regner her ¨nå...ikke bra...

var på nettet her om dagen å lasta ned julebilder for jeg gledde meg sånn til jul..

gleder meg ihjel til butikkene starter å sette opp juledekorasjoner osv...:)

Skrevet

Jeg gleder meg så vanvittig til jeg får tid til å begynne med juleforberedelser!!

I år vil jeg:

- Lage pepperkakehus med stilig vri (noen forslag?)

- Bake masse gode kaker

- Lage masse fint snop som jeg kan pakke pent inn med cellofan og esker og gi bort til jul:

- fine marsipangriser og andre dyr

- marsipankonfekt og sjokolade-greier med masse stæsj oppi

- knallgode karameller

- kanskje til og med lære å lage drops?!

- Sy og lage masse fine julepresanger

- Lage fine julekort og til/fra-lapper

- Lage fin julepynt til leiligheten

Oioioi, jeg gleder meg! Håper jeg får tid til å gjøre... i hvert fall... nesten halvparten!?

Skrevet

Jeg greier ikke lage sånne lister lenger jeg, for blir bare skuffa over at jeg ikke rakk mer enn halvparten uansett..

Men, pleier iallfall å få til hjemmelagde til/fra-lapper og julekort. Også lagd litt godteri (blir som ergel ikke nok til å gi bort), men godt å ha litt selv også!

Skrevet

skjønner ikke hvorfor den ble anonym, trykket da ikke på knappen :)

Skrevet

Jippi! Et forum hvor det er lov til å glede seg til jul! Over alt ellers er det bare sure folk fordi jula starter i oktober. Jeg elsker jul, jeg! (Men mannen kan styre seg, han synes det blir litt mye av det gode med alle pakkene. Først er det vanskelig å finne noe å gi bort, og så sliter man med å kvitte seg med ting man har fått).

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk skal bli sure fordi noen gleder seg til jul..hehe..elsker jul jeg :)

Skrevet

Jaa! Jeg kunne ensten begynt å pynte til jul allerede, men innser at det er litt i tidligste laget da.. ;) Men snøen ligger ute og det er såå fint!!

Har begynt å kjøpe inn julegaver allerede da, for å spre utgiftene litt, og skal sette meg ned nå etterpå og pakke inn noen julepakker! Sukk! :)

Gleder meg veldig til 1. søn i advent og, da skal jeg ta min første juebrus, det blir digg!

Skrevet

Høres koselig ut. Jeg også gleder meg veldig, spesielt fordi eksamener da vil være ferdig, og jeg kan mer eller mindre slappe av til jeg skal føde. Samboeren og jeg var på babyshopping i helga, og da vi pakket opp utstyret vi hadde kjøpt sa min kjære at han følte det var julaften... Gleder oss masse til jul, men enda mer til den lille kommer!:) Føles jo nesten som jul hver dag spør du meg, gleder meg sånn til babyen kommer!:)

Gravid og glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...