Gå til innhold

***************IKM UKE 44 JENTENE****************

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei du

jeg har ikm på onsdag eller torsdag tror jeg. testet i dag, men var neg.. så hvis tanta holder seg borte skal jeg teste igjen på fredag.. da bør den vel vise positiv hvis jeg er gravid..

har så mye vondt i magen. har ikke vært sånn før tr før, men kan jo bare være nerver og forventninger..

blir gal jeg

Åhh, så godt at det er fler som har det som meg. Har IKM lør. 4. nov. Har symptomer i fleng ( hi hi) Vondt i korsryggen, menstruasjonssmerter (hatt i en uke alt), masse hodepine og blør lett i tannkjøttet. Skal nå bestille tester fra billige tester da de er så sensitive... Håper på baby- boom på uke 44 gjengen...

Ååå, du er heldig, Desirée! Jeg har og IKM på lørdag, men nå har jeg masse mensmurringer, så kanskje tanta kommer snart.....? Men har ikke begynt å spotte enda sånn som jeg vanligvis gjør noen dager før.... Hmmmm.....

gratulerer så masse til deg Desirèe! Jeg hadde ikm i dag, og TR kommer presis som vanlig så jeg ikke rekker få et lite håp å klamre meg til engang. Men kanskje like greit å ikke få noen forhåpninger. Hopper over i 5. pp. Med mine korte sykluser (25-26 dager) så er det ikke så lenge til neste gang.

Annonse

jeg har og symptomer i fleng - men er veeeeldig spent, så tror nok den spenningen har skylden på de fleste:) Har bestemt meg for å vente med å teste til 4/11 Har ikm 2/11

Har heller ikke gått til anskaffelsen av tester - kanskje like greit....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...