Gå til innhold

Da hadde jeg funnet kamera igjen.. hihi


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har faktisk litt større mage jeg, men så har jeg litt å gå på fra før også da etter to svangerskap bak meg (huden blir ikke helt det samme igjen). Ikke at jeg veier for mye (er 172 høy og bruker str 38/40), men magen ble liksom aldri helt flat igjen. Er 8+3 i dag. Skjønner godt at du ser forskjell dersom magen går innover til vanlig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Hadde vært moro og sett ;)

 

Jeg er alt for tynn til vanlig, noe jeg har slitt med hele livet egentlig.. Har en syk forbrenning, men vil ikke ta noen tabletter for det.. Er 168 cm og veier nå i 8+5 53 kg.... Før jeg ble gravid veide jeg 51 kg.. :(

 

Og jeg spiser som en hest, spiser fort 5-6 brødskiver til frokost, 4 til lunsj, skikkelig middag og noen brødskiver til kvelds.. Så jeg har IKKE noen spiseforstyrrelser.. Noe jeg desverre ble mistenkt for på skolen av helsesøster.. Det var helt jævlig.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det må være slitsomt! Hadde en venninne som var slik som deg, kunne spise enorme mengder mat, men var like tynn uansett, hele familien henen var slik. Og en annen venninne med motsatt problem, litt god og rund og har aldri vært blorti en som spiser mindre enn henne omtrent (altså spiser nok, men lite og ofte noe som burde være ideelt), men likevel går hun ikke ned.

 

Har ikke tatt noe bilde av magen enda, kanskje jeg burde gjøre det? Hmmm...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med det samme jeg også så vet hva du sliter med. Jeg var for øvrig et par kilo mer enn deg men likevel alt for tynn. Lærere mistenkte spiseforstyrrelser.. Har aldri vært så flau og sint før i hele mitt liv! men du kan jo huske på at de fleste går opp i vekt mens de går gravide:) Det kan jo da være en veldig god ting!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Ja, det er forferdelig å bli mistenkt for noe slikt. Jeg måtte jo på møte med mamma og helsesøster. Jeg var så sint på den ugla at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. Dama hilser til dags dato ikke på meg lenger.. Menmen.. Jeg driter i det.. Har alltid vært aktiv med hest, håndball, fotball, klatring osv.. Og etter fødselen blir det masse gåturer og etterhvert turer på hesteryggen igjen.. Gjett om jeg savner det masse.. ;) Har planer om å kjøpe meg hest når poden blir litt eldre ;)

 

 

Måååå være aktiv, ellers kjeder jeg meg ihjel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...