Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/454272/offset/0 Endelig har jeg fått frem kamera.. hehehehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Det var en søt mage Sitter her og lurer på om jeg skal ringe legen eller ikke... Er jo 10 dager over ikm og er småkvalm (men det er vel sikkert bare "ønsketenkning"...hehe)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Nemmen TUROTROLLET!!!! 10 Dager over IKM!!!!!!!!! Testet da?? Jeg hadde ringt legen tvert!!!! For i det minste og ta blodprøver! Jeg heier på deg
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, testet negativt igjen idag. Men har jo masse symptomer da Hehe... Småkvalm, stikkinger/kløe i livmor(?), litt økt utflod, føler jeg har lagt på meg... Men verst er vel kvalmen. Fikk ikke sove igår pga det. Og jeg skal på nattevakt i natt... Håper jeg får sove litt i ettermiddag..
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg føler SÅ med deg!!! Kanskje du har treg produksjon av HCG? Nattevakter er noe dritt... Det kan jeg skrive under på! Jeg skal snakke med sjefen i dag ang det å slippe de fremover. Jeg blir så svimmel, ukonsentrert og kvalm på natta.. Og det er såvisst ikke bra... Hva jobber du med og hvor jobber du?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jobber som sykepleier på infeksjonsavdeling her i Oslo jeg...
**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Nå så jeg bilde av deg. Næmmen så søt mage du har. Er jo bitteliten kul blitt jo:=) Så herlig. Kos deg masse nå. Gled deg til knøttet begynner å sparke i magen du:=) Det er en opplevelse du aldri glemmer. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå