Gå til innhold

Nattesøvn...gjesp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26 nå, og har et greit sv.skap så langt. Litt bekkenløsning, men ikke mer enn at jeg fungerer i hverdagen. Men så var det søvnen da!

Våkner hver gang jeg skal snu meg, og knøttet sier i fra at han overhodet ikke liker at jeg ligger på siden. Med en allerede ganske stor mage er det ikke så godt å ligge på ryggen heller. Har senga full av puter, men tar gjerne i mot gode råd for en god natts søvn uten avbrudd!

Hilsen snoopiloo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg gikk med bekkenløsning hadde jeg en pute mellom bena da jeg lå på siden. Dette hjalp veldig, og jeg sov godt. Men det å snu seg var det verre med.

Skrevet

jeg leste en plass at om man hadde problem med å snu seg i senga kunne man legge en plastpose inni et putetrekk (eller under lakenet) under rumpa slik at det ble ett glatt undelag å "skli" seg rundt på...skulle visst fungere flott det :)

Skrevet

Jeg ligger hverken på siden eller på ryggen, men noe midt i mellom. Det funker for meg.

Skrevet

Jeg våkner også om natten,antakelig av at ungen sparker.. Føles ikke så behagelig å ligge på siden,kjennes ut som ungen siger ned på siden da,stakkars.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...