snoopiloo Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Er i uke 26 nå, og har et greit sv.skap så langt. Litt bekkenløsning, men ikke mer enn at jeg fungerer i hverdagen. Men så var det søvnen da! Våkner hver gang jeg skal snu meg, og knøttet sier i fra at han overhodet ikke liker at jeg ligger på siden. Med en allerede ganske stor mage er det ikke så godt å ligge på ryggen heller. Har senga full av puter, men tar gjerne i mot gode råd for en god natts søvn uten avbrudd! Hilsen snoopiloo
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Da jeg gikk med bekkenløsning hadde jeg en pute mellom bena da jeg lå på siden. Dette hjalp veldig, og jeg sov godt. Men det å snu seg var det verre med.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 jeg leste en plass at om man hadde problem med å snu seg i senga kunne man legge en plastpose inni et putetrekk (eller under lakenet) under rumpa slik at det ble ett glatt undelag å "skli" seg rundt på...skulle visst fungere flott det
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ligger hverken på siden eller på ryggen, men noe midt i mellom. Det funker for meg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg våkner også om natten,antakelig av at ungen sparker.. Føles ikke så behagelig å ligge på siden,kjennes ut som ungen siger ned på siden da,stakkars.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå