Gå til innhold

Vil du gjette hva jeg får?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI,

TIPPER DU FÅR JENTE

VIL DU IKKE VITE DET?

DET MED SUR OG SØT MAT HAR INGENTING Å SI PÅ KJØNN TROR JEG, HAR HØRT MANGE SOM HAR HATT DILLA PÅ FRUKT OG SØTT/SURT OG FÅTT BEGGE KJØNN..

MEN DE SIER SEX NOEN DGR FØR EL ER STØRRE SJANS FOR JENTE:)

LYKKE TIL, HÅPER FORMEN SNART BEDRER SEG DA:)

Hei!

Klart jeg vil svare deg! :-)

Da jeg ble gravid med jenta mi, så hadde jeg nettopp sluttet på p-pillen og hadde ikke peiling på hverken EL eller noe!

Ikke vet jeg når jeg hadde sex heller i forhold til EL, for legen sa at jeg ikke kunne vente å bli gravid før om tidligst et halvår!

Men ca 2 mnd etter at jeg sluttet på pillen testet jeg positivt på graviditetstest! Tok en test fordi jeg ikke hadde fått tilbake mensen etter pilleslutt og vi skulle til Danmark!

Med gutta VET jeg at alle 3 ble laget dagen før/samme dag som EL, brukte EL-tester på dei to siste!

Nå er vi prøvere på nr 5 , og vi bruker EL test og passer på at vi har sex 2 - 3 dager FØR EL, det har ikke klaffet ennå, men blir det så blir det tar tiden til hjelp! :-) Antar at det tar lengre tid når man har sex så lenge før EL.

Vet at det kan bli gutt, men så lenge at barnet er friskt så er kjønnet det samme! :-)

Men når vi kan prøve å påvirke at det er større sjanse for at det kan bli ei jente så prøver vi det!, hadde vært moro å fått ei jente tilslutt også! :-)

Med jenta husker jeg at like etter at jeg ble gravid kjøpte meg pakker med surt og salt gotteri!

Men sjokolade og potetgull klarte jeg ikke!

Med gutta hadde jeg lyst på sjokolade!

Og etter hvert drakk jeg myye melk, langet på melk og drakk vel iallefall minst 1 - 2 liter hver dag!

Med gutta likte jeg ikke melk i det hele tatt og måtte kjøpe meg kalktabletter!

Med jenta var jeg ikke så kvalm at jeg kastet opp, men med gutta var jeg kjempekvalm!

Så hos meg har det iallefall vært stor forskjell på jente og gutt!

Lykke til! :-)

Annonse

Tenkte jeg ville skrive litt om mine erfaringer.....

Er ¨å gravid i uke 33 med mitt 3 barn.

Har fått to jenter og venter nå en gutt

Og symtomene er veldig forskjellige nå. Har kvalme, også dille på salt, fått masse kviser, Var kjempe trøtt i de 3 første mnd, så et lite opphold til ca uke 27 tror jeg, er trott nå heke tiden, sover så fort jeg har mulighet til det.

Vet ingenting om EL!

Så jeg vil tippe du får en gutt jeg.

Når har du termin da?

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...