Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 på fredag hadde jeg skikkelig sippedag..... var hos fysioterapeuten for å få hjelp til å mye opp håndleddet etter en skade. Jeg strigråt med en gang fordi det var så vondt.... men egentlig så var det ikke sååååå vondt. Å så den søte fysioterpeutdama da som sier; uffamegen..... er det mye hormoner i sving hos deg nå? JAAAAAAA.... buhu.... alt er bare fælt svarer jeg da! Så etterhvert ler vi litt begge to. Men etter en stund igjen sier hun at kanskje jeg skal prøve å tenke litt på meg selv nå og bare nyte det å være sykemeldt og at jeg kanskje ikke skal så mye tilbake til jobb før jeg skal føde nå. At alt har skjedd for en grunn....... BUHUUUUUUUUUUU....... så er jeg i gang igjen.......... Så ler jeg igjen:) Så kommer smbo og henter meg og spør hvordan det gikk hos fysio og BUHHHUUUUUUUUUUU...... så er jeg i gang igjen...... Prøvde å forklare ham at det er ingenting galt, men jeg blir bare plutselig tris, men jeg er ikke lei meg, men jeg MÅ bare grine..... så ler jeg igjen...... Stakkars alle rundt meg.... Hvordan skal dette gå da? Jeg er i alle fall heldig som har forståelsesfulle mennesker rundt meg:) Er forresten 10+3 i dag:) JIPPI!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 nei... mente 9+3 i dag:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe... Føler med deg, har det litt sånn selv, gråter for ingenting! Vi var til byn på lørdag og jeg ble mer og mer sliten, 2 unger, mange butikker ol er jo ikke ideelt så da vi kjørte hjemover igjen så brast det løs, stakkers min mann ble helt bekymret og lurte på hva som var galt. "Det *hulk*... er *snufs og hulk*...bare de *hulk, hulk* pokkers *snufs, snufs, snufs*.. hormonene!". "Ååååå, sånn sett" sier han, "du er nok bare litt sliten vennen min" hvorpå han utløste et nytt skred, hehe... Er glad ungene var opptatt av å se etter lastebiler og slikt og ikke la merke til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå