Gå til innhold

Noen fler som er i 11 uke?!

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 10+3 og har et spørsmål. Er det flere enn meg som føler at formen har blitt bedre allerede? Jeg har fortsatt ganske ømme bryster, men kvalmen og den verste trøttheten har gitt seg. Blir fortsatt fortere sliten enn til vanlig, men føler alikevel at jeg har mer overskudd nå. Har jo hørt at det vanligvis skjer når man går over i 2 trimester. Ikke lett å være 1 gangsgravid gitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6886215-noen-fler-som-er-i-11-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg svarer jeg, selv om jeg ikke er fullgåtte 10 uker før i morra! :o) Hehe... Føler meg også bedre, ikke kvalm hele tiden som jeg var tidligere. Nå er jeg bare litt uggen når jeg står opp. Synes kanskje humøret er litt mer stabilt også. Ømme pupper har jeg vanskelig for å kjenne etter siden jeg ammer lillegutt enda. Litt mer overskudd tror jeg jammen også jeg har fått! Husker fra sist at 2 tri var en flott tid! Alle kan få den gode nyheten, du kan strutte med magen, og om litt ser du skikkelig gravid ut også! Nå føler jeg meg bare oppblåst og kvapsete! :o) Da jeg gikk med lillegutt følte jeg meg flottest i uke 30 (det er vel 3 tri da) ! For første gang i mitt liv var jeg stolt av kroppen min! Men da var det sommer, blir nok litt annerledes nå, men boblejakker og lag på lag! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...