Moon and starlight Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen sa en gang at det var et "harry" type navn....og vil jo ikke ha et sånt navn. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Åh, er absolutt ikke harry. Rebekka er et nyyyyydelig navn:) Forbinder det med niesa mi som er absolutt bedårene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Rebekka er IKKE et harry-navn i mine ører! Tror ikke mange vil påstå det heller...tvertimot. Synes det er et nydelig navn, heldig den jenta som får det navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #4 Del Skrevet 31. oktober 2006 Syns det er flott jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, Rebekka er ikke et harry navn. Jeg forbinder det med jødisk religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #6 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er helt ok det:-) Ikke harry i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. oktober 2006 #7 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes det er et hardt navn, liker det ikke , men det er min menig... Samme med veronica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå