Gå til innhold

svømmetrening for gravide


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer så fryktelig på hvor jeg kan finne informasjon om svømmetrening for gravide i Bærum. Legen min har ikke peiling, og jeg skal ikke til Jordmor før om 12 uker!

 

Jeg har vært plaget med ryggen hele mitt liv, og går egentlig på sterke smertestillende medisiner, men nå kan jeg ikke ta dem. Jeg vil så gjerne gjøre mitt første og sannsynligvis mitt eneste svangerskap til en hyggelig opplevelse.

 

Kan du hjelpe meg å komme i kontakt med de rette personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt til en helsestasjon og bedt om å snakke med en jordmor. og vet ikke hun det ville jeg ringt videre. Eller ringt til div svømmehaller og høre om de vet noe. Men bor i Bærum selv og har aldri hørt om et slikt tilbud, men kanskje det finnes? :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at dere må til Hokksund kurbad som evt er det nærmeste for dere. Der har de i hvertfall bassengtrening for gravide med rygg og bekkenplager. Prøv å ring dem for å høre om de vet noe nærmere Bærum/Asker.

 

Jeg går selv på Vikersund kurbad og bor i lier. Litt langt å kjøre, men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej! Jag hade bekkenløsning nær jag var gravid och gick på bassengtrening på Martine Hansens Hospital. (Ligger vid sidan om Bærum sykehus) Dær var det veldigt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...