Gå til innhold

Hvor gammel er barnefaren deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei bevares, det er da ikke alderen det står på, men hvor moden man er! :-) Min mann er nå 28 år og vil fortsatt være det når vårt tredje barn kommer (blir 29 noen uker/dager etter). Han var akkurat fylt 24 år når eldste ble født. Jeg var 21 år den gangen. En venninne fikk tvillinger samtidig som vi fikk vår første og han ble da pappa dagen etter at han fylte 20 år ;-) Var planlagt og han taklet oppgaven veldig bra.

Annonse

Min svigerinne og samboeren er begge 25 og har to barn, eldste er snart 3 og minste er 4 mnd. De synes ikke det er for tidlig!

Vi var 26 når vi ble gravide, 27 når lillegutt kom og nå er vi 28 og venter nr 2.

Min mann er 35 og jeg er 26, har en sønn på 6 og en sønn på 2, venter min tredje 2 juli. Synes ikke det hørtes så tidlig ut. Det kommer vel mest ann på om man er klar for det eller ikke, og det er de fleste, man vokser med oppgaven:)

Jeg er 26, og kjæresten min er 39. Det er hans og mitt første barn. Mange synes alderforskjellen mellom oss er stor, men jeg har aldri vært så lykkelig med noen noengang. Han er den første som har klart å holde styr på meg. Har alltid surra rundt med gutter og aldri fått slått meg til ro før jeg traff "gamlingen" min:-) Må jo nevnes at det ser ut som han er 30 da:-) he he

Annonse

Nei, jeg synes ikke det er tallet det går på "anonym"..det er mer hvor moden man er... :) og i den alderen dere er så er man jo som regel modnet :)

Jeg er 26, blir 27 i januar, og min kjære er 30..han blir 31 1mnd før babyen spretter ut ;)

Dette med å få barn er alt etter hvor man er i livet..så det synes ikke jeg at du skal tenke på så mye på :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...