Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Noen her som har prøvd Kamik vintersko? Jeg finner de ikke i butikkene,men ser at de selges på nett. De sies at de er veldig små i størrelsene, så jeg er litt usikker på og kjøpe de uprøvd. Jenta mi bruker str.22 til vanlig,men har ganske bred fot-så mange sko blir for trang. Noen som vet om de selges i Ålesund/Molde området?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei Jeg har kjøpt disse skoen til min sønn på 2,5 år. Det er ikke noe problem å kjøpe disse på nett. Bare mål foten til barnet ditt, så finner de som selger skoene riktig str. Sønnen min bruker 22/23 i joggesko og måtte ha str 26. De er små i str og det skal jo være litt luft til tærne.. Jeg kjøpte mine sko på www.aktivebarn.no Anbefaler å prøve de. Du kan evnt sende en mail til de å høre. De har hvert kjempegod på service for min del i hverfall. Det virker som de har god peilig på det de selger. Jeg fikk lov å returnere skoen om de ikke passet.... Lykke til
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Små i str.? Det må isåfall kun gjelde vinterskoene, og ikke cherroxene som vi nettopp har kjøpt, der kjøpte vi str. 25 (hun har da ca 2 cm å gå på), og bruker ellers str. 24 - så ingenting merkelig med størrelsen der nei. Men dette var cherroxene da...
mammmamia ** Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Vi har kjøpt str 26 til lillegutt og han bruker ca 25 til vanlig, så litt store er de... Ellers er da absolutt å anbefale, SUPRE sko! Vi kjøpte dem på Barnas Hus til kr 449,-
kreps-76 Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe kamik til sønnen min. Han har brede føtter og er høy over vristen, og kamik var rett og slett altfor smal for han. Han har akkuart vokst inn i str 25 i andre sko, og han hadde mye å gå på forover i skoen, men i bredde var den altså for smal:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå