Gå til innhold

Kamik sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd Kamik vintersko? Jeg finner de ikke i butikkene,men ser at de selges på nett. De sies at de er veldig små i størrelsene, så jeg er litt usikker på og kjøpe de uprøvd. Jenta mi bruker str.22 til vanlig,men har ganske bred fot-så mange sko blir for trang. Noen som vet om de selges i Ålesund/Molde området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt disse skoen til min sønn på 2,5 år. Det er ikke noe problem å kjøpe disse på nett. Bare mål foten til barnet ditt, så finner de som selger skoene riktig str. Sønnen min bruker 22/23 i joggesko og måtte ha str 26. De er små i str og det skal jo være litt luft til tærne..

Jeg kjøpte mine sko på www.aktivebarn.no Anbefaler å prøve de. Du kan evnt sende en mail til de å høre. De har hvert kjempegod på service for min del i hverfall. Det virker som de har god peilig på det de selger. Jeg fikk lov å returnere skoen om de ikke passet....

Lykke til

Skrevet

Små i str.? Det må isåfall kun gjelde vinterskoene, og ikke cherroxene som vi nettopp har kjøpt, der kjøpte vi str. 25 (hun har da ca 2 cm å gå på), og bruker ellers str. 24 - så ingenting merkelig med størrelsen der nei. Men dette var cherroxene da...

Skrevet

Vi har kjøpt str 26 til lillegutt og han bruker ca 25 til vanlig, så litt store er de... Ellers er da absolutt å anbefale, SUPRE sko! Vi kjøpte dem på Barnas Hus til kr 449,-

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe kamik til sønnen min. Han har brede føtter og er høy over vristen, og kamik var rett og slett altfor smal for han. Han har akkuart vokst inn i str 25 i andre sko, og han hadde mye å gå på forover i skoen, men i bredde var den altså for smal:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...