Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, jeg har begynt å klø og flasse så fælt på det mørke området rundt brystvortene. Etter å ha brukt svart bh kan det sees masse små hvite "støvflak" etter flasset. Er ekkelt og ubehagelig... Har jeg fått sopp eller noe på puppene? Smører magen og brystene med babyolje etter dusj, og weleda svangerskapsolje ved leggetid............
SuperJessie <3 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 prøv å press litt hardt med en hånd på hver side av puppen, og se om det kommer noe ut.. jeg pleier å knytte nevene og presse sånn på en og en pupp.. det som kommer ut er råmelk i tilfelle, og for min del så stivner det og jeg kan børste det av etterpå.. det er bare når det renner da, men kanskje det kommer en og annen dråpe hos deg
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har det på samme måte, men har tatt det for å være tørr hud?? Isåfall er det bare å smøre seg.. Sikkert bare nok et symtom..
nutri Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke hatt kløe, men tørr hud. Akkurat som om brystvortene vokser ut av sitt gode skinn. Har bare smurt med feit fuktighetskrem. Dersom jeg glemmer å smøre noen dager, begynner flassingen igjen. Så jeg har også bare tenkt tørr hud.
plutseligbolle Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Mine klør også, og hvis jeg ikke smører dem flasser de. Litt ubehagelig men noe skal man jo ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå