Gå til innhold

Middag når? (ønsker mange svar!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kommer ofte ikke hjem fra jobb før rundt kl 18, og da blir det ikke middag før i halv sju-tida. Hvis vi spiser så sent så blir det litt teit med kveldsmat, men så syns jeg liksom at barn skal spise det og.. Stort sett blir det til at vesla(15mnd.) og jeg spiser middag tidligere sammen, eller at jeg bare gir henne et glass, og så spiser pappa`n alene på kvelden. Hadde vært aller koseligst om alle tre kunne spise sammen hver dag. Middagen blir ofte det eneste felles måltidet om dagen, og ett slik måltid bør man ha syns jeg.

Hva gjør dere? Og er det greit å spise middag sent, og droppe kveldsmat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser middag alle sammen innen kl 16 stort sett. Men kan du ikke bytte om litt på måltidenen, sånn at vesla spiser brød i middagstiden og middag til kvelds?

Skrevet

Her spiser lillemann "kveldsmaten" før middag, han får brødskive og litt frukt når han kommer fra barnehagen. Så spiser vi middag alle sammen ved 6-7 tiden. Det går helt greit, ble anbefalt det av helsesøster når jeg tok det opp med henne, vi hadde det som dere har det nå, men så ville jeg at vi skulle ha det måltidet sammen.

Skrevet

Me et rundt kl 16-17. kjem pappaen seinere heim et vi før han. Prøver å ete middag i lag alle sammen.

Ville tatt middag som kvelds viss eg hadde hatt det slik som du. spist noko anna tidligere på dagen.

Skrevet

her spiser lillemor middag rundt 4.. :) jeg spiser klokka 6 pga diett

Skrevet

Vi spiser middag en gang mellom 16.30 og 17.30. Ungene mine vil alltid i tillegg ha kveldsmat etterpå, nesten samme hvor sent vi har spist middag. Ville anbefalt deg å bytte om måltidene når dere spiser middag så sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...