Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva slags bilsete har dere valgt, og hvorfor?

Må få kjøpt meg, men synes det er så mye å sette seg inn i :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne godt tenke meg noen linker på sånne bilseter som har base, dvs du bare tar ut stolen fra bilen, mens basen står igjen festet i setet... anyone?

Skrevet

www.britax.no

Skrevet

Har kjøpt maxicosisete med base. Bare klikker det av og på : ) Denne stolen kom bra ut i test og mange venner som hadde den og skryter. Har ikke prøvd den enda da den lille koser seg litt for mye der inne!!!

Skrevet

har du link til denne? det er akkurat den stolen jeg er blitt interessert i :)

Skrevet

vi kjøpte britax babysafe plus vi og er veldig fornøyd...kjøpte uten base da, ¨den er veldig enkel å montere og har fått den anbefalt av flere...måtte velge en rimelig type pga økonomi...og denne var på tilbud på barnas hus til 1100 kr(kostet opprinnelig 1800)

Skrevet

www.biteringen.no

de har oktober salg på akta graco med base!!!!!

jeg har kjøpt der og det ser veldig bra ut, lett og montere..

Skrevet

her står besafe izisleep å venter på den lille.. kjempe fint sete, står sååå bra i bilen og er så godt lagt. hodeståtte som kan justeres, bete som stilles inn etter babyen lengde.. og masse mer, er kjempe fornøyd med det.... litt tungt er det- eneste minus- men vi kommer ikke til å bruke det annet enn i bilen, må jp kanksje bære det inn innimellom hvis hun sover, men såååå tungt er det ikke at jeg ikke skal klare det de få meterne det er:)

Skrevet

Hei,

Emmaljunga kommer med egen bilstol i januar, og den kan du lese mer om på www.emmaljunga.no. Den reguleres etter bayens størrelse, har mye sikkerhet. Den kan festes på base, klikksystem samt at den passer til flere av Emmaljungavognene. Uansett det er mye å velge mellom.... Lykke til :).

Skrevet

Maxicosi cabrio har jeg kjøpt. Den uten base. Veldig raskt å feste sete i bilen likevel. Og lett i vekt, selv om jeg ikke kommer til å drasse rundt på det så mye. Jeg endte opp med dette fordi jeg fikk det på salg og jeg har lest at det har vært best i test i noen tester..

Skrevet

Acta Graco autobaby II med base har en veiledende pris på kr. 1990. Flere steder har høstsalg nå der stolen går for rundt 1600, blant annet nettstedet www.biteringen.no.

Skrevet

Heisann, kom borti anonym-knappen der... er bare meg, jenter :)

Skrevet

Jeg kjøpte det på salg til 1100 kroner:)

Skrevet

besafe izisleep blir det på våre. Virker som et bra og trygt sete. Liker også det at man har muligheten til å legge ned ryggen og systemet som skal gjøre det enkelt å feste selen riktig.

Skrevet

Vi har kjøpt Acta Graco setet m/base. Det er 2 år gammelt, men er bare brukt til et barn. Tror vi kommer til å bli fornøyd med det :) Fikk det for 600 kr.

Skrevet

Jeg har kjøpt Maxicosi cabrio den uten base. Fikk det for 1100 kr i sverige, svinesund. Og det kom for ikke lenge siden ut best i test. Lett å bære det med seg er det også. Har flere venninner som skryter av det..

Skrevet

Jeg kjøpte og acta graco,m base, 6mnd gammelt ,,, fikk det for 600,- røverkjøp:) (hun som solgte det sa etterpå at hun hadde funnet ut at jeg fikke det veeeeldig billigt)

Ser det ligger flere av dem på finn.no fra 800-1200,-

Jeg hadde ikke kjøpt setet om det var over 1år gamelt.

Skrevet

kjøpt acta graco m base brukt i 7mnd til750 kr. kjempe bra kjøp synes jeg. :)

Skrevet

Bilsetet vi har kjøpt er bare brukt i 7-8 mnd. Men jeg ser på en lapp som er festet til basen, at setet er produsert i august 2004. (men de jeg kjøpte setet av, kjøpte setet året etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...