skyblue Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jenta er 17mnd og nekter å spise! Dette har hun holdt med i allefall i ett halvt år. Å tvinge/lure henne er ikke noe morsomt. Vi har prøvd ALT.Vi har prøvd alt av brød,kavring,grøt,frokostblanding,frukt... Vi har byttet om på plassene på kjøkkenet, hun får spise selv,både med gaffel, skje og med hendene.Men nå er det ingenting som er spennende lengre.Og nå er snart tålmodigheten min slutt.... Noen som har noen gode tips å komme med.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Ikke for å skremme, men jeg kjenner ei jente som sluttet å spise. Hun drakk litt og slurpet i seg moset frukt, men nektet å spise middag og brødskiver og slik. Grunnen til det var at hun hadde betennelse i spiserøret og det var vondt for henne å spise "stor" mat. Dersom hun nekter å spise så tror jeg at jeg hadde tatt meg en tur til legen bare for å være sikker. Men nå er sikkert jeg litt hysterisk over akkurat dette, for jeg såg hvor liten og tynn denne jenta ble...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå