Gå til innhold

Jeg hadde klamydia da jeg ble gravid!

Anbefalte innlegg

Da je gvar til kontroll førstegang hos lege fant vi ut at jeg hadde klamydia. Jeg og min kjære fikk da begge medisin.

Han fikk standard medisin, 2tabeletter han tok en gang og var ferdig med det.

Men jeg som var gravid fikk ikke de.

Legen min konsulerte seg med en gyn. på UNN og fant da en type medisin som jeg kunne bruke.

var jo ikke risikofritt. Men så og si!

Men husker ikke hva den heter. Husker det var en kapsel med noe ulver/bitter små kuler inni.

Den lille skal ikke ha tatt skade av dette.

Men ka nvære lusrt å oppgi når man skal føde. har værtfall jeg gjort. :)

Så dere som har det og er gravid.

Det går ann å behandle. Er farligere å gå med det under graviditeten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6885444-jeg-hadde-klamydia-da-jeg-ble-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

så rart, jeg fikk de to pillene typen din fikk, de var det ingen fare med! husker ikke hva de heter jeg heller- men vet de er de samme.

Det er verre å gå med klamydia enn å gå på kur for å fjerne det, så det er ingen fare:)

Og det er standard rutine sjekk på gyn. kontroll, så man trenger ikke å oppgi det hvis man har det, men det blir sjekket automatisk når man er blitt gravid.

• 1 måned senere...

...jeg spurte legen min om dette ved svangerskaps kontroll....på henne hørtes det ut som det greieste var å ta en kur mot slutten for å unngå for mye dritt i svangerskapet....da ikke den med to piller men den andre..... jeg har ikke tatt gu ennå....så mitt spørsmål var retta mot "hva/hvis/om atte men"..... virka som det var fødsel som var faremomentet.....ikke så stor sjanse for at det skulle skje noe under svangerskapet.... for tidlig vannavg etc pga inf,.... så siden jeg hater gu skulle jeg få vente til siste fase....det var tidsnok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...