Gå til innhold

Bør jeg være beskymret???

Anbefalte innlegg

Blødde litt for tredje gang i natt,kjente jeg ble litt urolig! Har snakt med legen min etter sist gang(en uke siden) og hun sa at jeg bare måtte vente og se så lenge jeg ikke hadde noen smerter, og det har jeg ikke! Er i uke 8! Har hørt at det ikke trenger å være noe alvorlig, noen som vet???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6885393-b%C3%B8r-jeg-v%C3%A6re-beskymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les om blødninger - hva Siri jordmor skriver om det her inne- selv skal jeg sjekke i dag med tidlig UL er i uke 7 så ... men er det gått galt så er det ingenting å gjøre ...

blødde ca ett bind m blod på lørdag ...

Håper det går bra med deg!

Hei! Jeg hadde blødninger i uke 6. Fikk da tidlig ultralyd og så det lille hjertet slå. Jeg hadde ikke klart og bare vente for å se. Fortell legen din hvor engstelig du er. Det gjorde jeg og han sendte meg på AHUS. Men husk at det er like vanlig å blø som ikke å blø i svangerskapet. Lykke til :)

Annonse

Jeg hadde også blødning i uke 6, og fikk tidlig ul - alt ok. Fikk ny blødn i uke 12. Var hos legen da også, så greit ut. Det jeg fikk høre var at ved blødning skal du alltid få se legen, og dersom du er veldig bekymret skal du få ul. Virker som det er veldig vanlig med blødninger ja, og som regel er alt greit, men det skal tas alvorlig. Var hjemme fra jobb den dagen jeg hadde blødning for å ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...