1+2=3jenter Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Nå har jeg lest så mange innlegg som går på å klage på de anonyme fordi de er anonyme, at nå må jeg bare få sagt meningen min... Er det nicket eller innholdet som er viktig? For min del er det innholdet, om noen velger å være anonyme så spiller det da ingen rolle. Synes alle har rett til å komme med spørsmål og svar uansett hva de kaller seg, og jeg synes alle har rett til å få saklige svar selv om de kaller seg anonym. Synes heller ikke at det er riktig å kalle de anonyme for bedrevitere og lignende... Virker som mange TOLKER det som skrives her på mange merkelige måter. Akkurat som mora mi kan finne på å tro at jeg er sur fordi hun "leser det mellom linjene" i en melding, enda jeg ikke er sur i det hele tatt... Ingenting er mer irriterende enn når andre skal TOLKE mine skriftlige formuleringer... Kan vi ikke bare akseptere at vi alle har forskjellige måter å skrive ting på, uten at man legger en spesiell mening i det man skriver. Ikke alle er like flinke til å formulere seg skriftlig, og jeg synes det er dårlig gjort å hakke på disse menneskene. Og jeg er ikke anonym, men jeg kunne godt vært det...
1+2=3jenter Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 PS Ikke rart det er krig her i verden når man krangler og klager over bagateller her inne...
Luca Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Bra!! I could not care less hva folk kaller seg, enten det er donald duck eller anonym. Har spurt en gang om hvorfor folk bruker anonym, fodi jeg lurte, og fikk svar at det var mange som kjente folk her inne in real life og ikke ønsket at de kjente igjen det de skrev med nicket ditt. Og det må da vel være helt greit. Tror der en anonym lager kvalm og er spesiell bråkete, ofte er den samme jeg. Tror det er et fåtall her inne som bare sitter her for å bråke, så spiller det egentlig noen rolle. Like slitsomt med de som hyler og maser om at de anonyme ikke har rett til å være her og at de er feige ovs:-) Så det er nok en del hårsåre mennesker her ja...og angrep er vel ofte det beste forsvar da:-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 liker ikke anonyme som er frekke og slenger med kjeften jeg! ellers får alle sammen gjerne være anonyme hvis de vil det. men er jo ikke noe nytt at det er "lettere" å slenge med kjeften som anonym enn når en bruker nick. skravlesiden har jo blitt mye koseligere etter at anonymknappen forsvant:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå