Gå til innhold

Kan dere komme med råd? Blir galen av å vente..


Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Nå er det to dager igjen til mens,, jeg har i en uke nå hatt murringer i magen, tung mage liksom. Den kjennes mer kompakt ut. Har masse luft i magen hver dag, begynner å kjenne det i brystene og drømmer rare ting.. Ellers var jeg små kvalm i dag tidlig.. kanskje fordi jeg var trøtt. Har en fra før, og kjenner meg super gravid, men hva tror dere her inne.. er det noen vits i å teste i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test tre dager før mensen, så det er mulig. Vi brukte vanlig cb, og fikk svak strek. Jeg er jo kjempe nyskjerrig og klarte ikke la vær å teste, det er jo så spennende!

 

Det er bare å teste i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall akkurat samme symptomer som jeg hadde noen dager før jeg skulle hatt mensen, men mensen kom ikke og jeg var gravid:)

Ta en test idag da vel, og hvis den er negativ og mensen ikke kommer når den skal så tar du en til:)

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå, og den var negativ.. jeg hadde første dag mens 4 oktober.. da er det kanskje et par dager for tidlig å teste i dag. Det var forøvrig to prikker over den rette streken.. men det betyr jo ingenting. det var ingen strek 2. og jeg sjekket nøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test med clearblue, den fikk jeg positiv på 3 dager før ventet mens. Og der er det enten + eller bare en strek;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var clear blue.. tror jeg er ca 13 DPO men testet jo negativt i dag.. kanskje jeg bare inbiller meg dette da.. merkelig, for vi har ikke prøvd aktivt heller. Skulle ikke tro at jeg da gjorde det. Pga symptomene begynnte jeg og tenke på dette for en uke siden. Hmmm, mister litt trua nå altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende det er bedre å teste i morgen tidlig første urin.. da er det jo bare en dag før ikm.. er litt usikker på syklusen min også da jeg ikke bruker prevensjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...