babyboom06 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har termin 11 nov. men i går 29 okt. fikk jeg rier hver 5 min fra kl 12 til kl 14. Kl. 14 dro jeg til sykehus og der undersøkte de jeg hadde 3cm åpning og 1 cm skjedem et eller annet. Riene fortsatte i rask tempo og var vonde helt til fire tiden, avtok det. Så de tok en registering på hjertelyd og riene, de var korte så ikke nok til modning. Jeg ble sendt hjem da og etter det til i dag har jeg ikke hatt noe rier. Er så skuffet og lei meg for jeg hadde trodd min lille skulle komme i går. Noen som har opplevd det samme? Er redd neste gang jeg komemr og det samme skjer.... hva kan jeg forlange å få gjort? Stripping? Drypp???
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Tror nok du skal belager deg på å vente....Fødselen bør helst komme igang av seg selv. Og du er ikke moden heller? Med nesten to uker til termin kan du heller ikke forlange noe. Tre cm åpning er det mange som kan gå med i uker uten at noe skjer. Skjønner at du er skuffet, men barnet bør være i magen så lenge alt er bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå