Gå til innhold

Malt i melken

MammaTil Hjertebarn+1 gutt til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker malt i melken til babyene, har deres babyer helt mørkegrønn avføring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho har det innimellom, har egenlig ikke tenkt på at malten kanskje gjør det!

Skrevet

Min gutt har forskjellige farger på sin avføring. Det kan være mørkegrønn, brun og grå. En sjelden gang gul. Han får bare mme med malt i. Allikevel er det forskjellig farge og konsistens på det. Merkelig, men jeg tror det er normalt. Han er iallefall frisk og rask og har avføring hver morgen.

Skrevet

Ja, noen ganger. Men det kan være noe du har spist også. Leste et sted at grønn avføring er sånn vondt-i-magen bæsj.

Skrevet

Min har treg avføring og jeg har prøvd med malt i morsmelk, men han ytar ikke flaske lenger og med malt i så hyler han. Kan jeg ta i for mye tror dere? Kanskje det bare smaker øl ;)? Pumper ut 40ml og har en fjerdedelsts i dette, men det lukter malt...

Skrevet

Jeg syns det er litt merkelig, han får bare mme. Han er snart 3 mnd. Å avføringen er alltid mørkegrønn. Men han er frisk å rask, så det er nok bare det at det er sånn avføringen hans ser ut da :)

Skrevet

Ja! Gutten min fikk mørkegrønn bæsj av malt. Og han ble faktisk tregere i magen av malten. Det tok litt tid før jeg skjønte det...

Nå bruker vi ikke malt i det hele tatt, og fordøyelsen fungerer kjempefint.

Skrevet

Hvis han får flaske med melk som jeg har pumpa bruker jeg ikke malt. Men i tillegg til to pupper så får han også ei flaske med 60 ml nan i 23 tida om kvelden og da bruker jeg malt i. Han har blitt noe bedre i magen etter det, men avføringen er fortsatt helt gul... Han er 8 uker i dag og har fått flaska med tillegg siden han var 5 uker. Da sover han fra ca. 23.30 til 06.30!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...