Gå til innhold

Oktober: Eg o vil ha!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå e eg så sur og leie og misunnelig på alle som har fått babyen sin og er ferdig med fødsel!! Gleder meg sååå til å få den lille, men nå blir jeg bare mer og mer redd for selve fødsel. Er 7 dager over termin og har vært klar leeenge, men nå begynner det nesten å snu!! Skikkelig irriterende å bare gå og vente, kjeder meg og vet ikke hva jeg skal drive med for å få tiden til å gå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var som deg - gikk 7 dager over termin da fodselen startet - han kom 8 dager etter termin tilslutt. Holdt paa og bli gal og kjedet vettet av meg og var saa misunnelig paa alle andre. Jeg hadde ingen tegn paa fodsel foer paa ettermiddagen 7 dager over - etter 3 timer var jeg 9 cm! Ganske stort sjokk! Naa har jeg en 8 dager gammel sonn og har ikke tid til aa hverken kjede meg, sove eller spise - saa prov aa slappe av og faa nok sovn mens du kan!:-) Lykke til

Skrevet

He, he :) Ja, det kan vel skje ganske fort når det først setter i gang! Kos deg med gutten din så satser jeg på at jenta mi kommer før vi går over i november, men det spørs vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...