jakm80 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Nå e eg så sur og leie og misunnelig på alle som har fått babyen sin og er ferdig med fødsel!! Gleder meg sååå til å få den lille, men nå blir jeg bare mer og mer redd for selve fødsel. Er 7 dager over termin og har vært klar leeenge, men nå begynner det nesten å snu!! Skikkelig irriterende å bare gå og vente, kjeder meg og vet ikke hva jeg skal drive med for å få tiden til å gå!!
nmcx Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg var som deg - gikk 7 dager over termin da fodselen startet - han kom 8 dager etter termin tilslutt. Holdt paa og bli gal og kjedet vettet av meg og var saa misunnelig paa alle andre. Jeg hadde ingen tegn paa fodsel foer paa ettermiddagen 7 dager over - etter 3 timer var jeg 9 cm! Ganske stort sjokk! Naa har jeg en 8 dager gammel sonn og har ikke tid til aa hverken kjede meg, sove eller spise - saa prov aa slappe av og faa nok sovn mens du kan!:-) Lykke til
jakm80 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 He, he Ja, det kan vel skje ganske fort når det først setter i gang! Kos deg med gutten din så satser jeg på at jenta mi kommer før vi går over i november, men det spørs vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå