Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Halloen. Hvordan gikk det med leksenen dine i går?? det jeg egentlig vil er at du skal lage deg ett lite album her snart, hadde vert kjekkt med litt magebilder:D
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann! Så meldinga fra deg nå like før den bikka over til neste side..! *dytte dytte* Joda, satt til kl 10 og da leverte jeg den siste. Leverte 3 ulike oppgaver, to stykker på 5 sider hver og en mindre på 2 sider. Er helt utrolig lettet og stolt over at jeg faktisk klarte det! Nå ligger jeg helt i rute med det kurset. Ellers så er jeg hjemme fra jobb i dag, er ikke helt i form. SKikkelig forkjølt, vondt i hodet og halsen..og enda slappere enn til vanlig (dvs gravide-vanlig). Godt å høre at det går greit med deg, snuppa ! Snakkes senere... Klem fra
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Så bra at du klarte deg:D Jeg er stolt. Så du har blitt sjuk ja, tror kroppen din trenger en hvil jeg. Du får sitte hjemme å nyte litt avslapping. Jeg har nettopp kommt hjem fra jobb. Jeg har de tykkeste bena jeg noen gang har hatt. Har gått mye, og vannet har fallt nedover. Det er nesten som jeg synst bena mine er fine, men berre nesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå