Gå til innhold

Uke 44 er uka vaar!!!!!

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Dette er uka vaar, jenter! Jeg vil bare oenske alle som "seiler i samme baat" som meg selv, all verdens lykke til med testinga!!!!

Haaper det dukker opp mange positive tester og at mange faar et herlig gledeskick denne uka!

*Bli med aa krysse fingra hardt!!*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6884769-uke-44-er-uka-vaar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fingrene er kryssa, men her synes jeg at jeg kjenner tanta på vei... Er 9 dpo, men på overtid i antall dager enn det jeg pleier å ha(selve syklussen da..) På dag 31 nå.. jeg ligger vanligvis på 26-27..

Kan lutealfasen bli kort når el forskyver seg eller er den ganske så konstant???

Annonse

Hei alle sammen...

Etter litt frem og tilbake med hvilken dag FF mener jeg hadde EL, så sier jeg at jeg har IKM 2/3. november...

Krysser fingrene for at det sitter en spire denne mnd.

Var hos akupunktør også idag, og hun sa nå at hun håpet jeg avbestiller timen som jeg er satt opp på neste uke...

Klem fra...

Hei

Har ikm 1 nov og venter i spenning;-) Tror tr kommer, synes det kjennes slik ut...men håper så lenge den ikke er her... Skal teste tors/fre om den ikke har kommet.

krysser fingrene for dere andre også- måtte vi bli gravide!

Annonse

Hallo og god morgen alle sammen..

Da er mandagen i uke 44 unnagjort, og vi er godt igang med tirsdag..

Noen flere positive tester idag tro?

Selv har jeg begynt å få ømme pupper.

Samt at jeg har noen rare følelser i underlivet (minner litt om sånn vondt man har når legen tar prøver ved GU)

Krysser fingrene for dere alle..

Klem fra...

Slenger meg på lasset!!!

Hadde IKM i går og tok en test seint på kvelden men den var neg..

Hadde drukket en haug med te og vann hele dagen så stakkars

HCG om det skulle vises.. hehe:-)

Jeg får holde meg til i morra da, kjenner det er noe på gang så det er vel tantebesøk da:-( BLÆH!!

Jeg er med!

IKM ca loerdag, foerste pp, saa litt ullent akkurat naar det er. Men skal teste hver morgen framover naa, da jeg har oemme pupper, antydning til blodaarer paa dem og visstnok (i foelge sambo) saa har jeg faatt den der glansen jeg hadde i oeynene som jeg hadde ved forrige graviditet, hehe... Her faar vi ta i mot de komplimentene vi faar! Tvi, tvi og lykke til. Det stikker ogsaa rundt omkring i mageregionen, fra alle vinkler faktisk.

det er så lenge til lørdag...vente vente vente...vill sånn teste,har hatt test liggende i mange dager nå,men er redd jeg tester for tidlig så blir den neg. får vell vente på tanta,se om hun kommer...å hvis hun kommer uansett så kan hun skynte seg synes jeg..

hva dere gjør på mens dere venter da?

Venter ikke lengere jeg... Hadde IKM fredag/loerdag, men den F**** tanta kom i dag for aa gjeore livet surt for meg... Er saa skuffa atte!!!! Gaar dermed inn i min 7. pp....

Lykke til, og hold ut med testinga! Ikke verdt aa teste for tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...