Villemo&Pjokken Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Pjokken er 9 mnder til jul. Han får nok masse leker og gaver fra andre folk, men vi vil gi han en liten ting fra oss også. Tips til hva? Som ikke nødvendigvis koster så mye. Hva skal dere gi deres barn?
så var vi 4 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Vi skal kjøpe Martin en liten leke og så får han penger på kontoen sin.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hei på deg :-) Alt bra med dere håper jeg? (har sendt deg mail, men vet ikke om mailen din funker?, skal uansett få skrevet en "snailmail" til deg snart :-) ) M er jo 8 mnd til jul, og hun skal i allefall få en sånn "gåbil" av oss til jul, også tenkte vi en eller annen dukke. He he, men dukke er kanskje ikke noe for pjokken.. Er jo helt opphengt i jula jeg da, så snart skal det ordnes her :-) Klem
Frk. Hattifnatt Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Vi har kjøpt barnevognskilt til gutten ( www.barnevognskilt.no ) også får han penger på kontoen sin
Villemo&Pjokken Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, fikk mailen! Takktakk! Nå som nettet vårt er litt mer stabilt skal jeg prøve å få svart deg ganske kjapt. Jepp, snailmail er koselig vettu...) Nå er det straks duppetid her. Da må mor se Ole Brumm på playhouse disney... hihi. Koselig sjø.. Mimre litt! Takk for gavetips!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Hi hi :-) Ikke stress med mail altså :-) Her bare flyr dagene avgårde, merker stor forskjell nå og når hun "bare lå der". Du får si ifra om du får noen geniale julegavetips da :-P Kos deg med Disney og klem til pjokken også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå