**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Håper alt er bra med dere denne mandagen. Da er vi i ny uke alt. Så jeg ønsker alle uke 44 jenter masse lykke til med testinga. Håper det blir mange positive tester og spirer:=) Jeg går nå på overtid med den dumme mensen. IKM i går og enda ikke et tegn til TR. Hadde til og med sex i går kveld og tenkte at da kom vel mensen i en stor fart, men nei. Jeg testa jo negativt i går, så tviler jo på at jeg er gravid. Så er nok mensen forsinket bare ja. Men tester på nytt i morgen tidlig om TR ikke melder sin ankomst nå. Klem til alle:=)
-fant - 05.03.2008 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 god morgen til deg og. har ikm onsdag eller torsdag. kunne ikke dy meg så jeg testet i dag.. og var sef. neg. nåe skal jeg vente til fredag, så sant ikke tanta kommer. håper alle får en strålende uke...
attpåklatt!! Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen til deg vennen!! Ingen tr her heller... ugh!! Ønsker også alle testere lykke til!!!!!!!!!!!! Måtte det bli en god uke!!! Håper du tester positivt i morgen juhu!! *krysse krysse* Ellers vil vi ha tr nå... vil ha ny pp!!! Store klemmer til alle!!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 God mrgen! Jeg testet neg i dag.. 9dpo... vil ha pos test nå eller tr...helst pos test da selv.. kanskje jeg testet for tidlig?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen alle sammen, Dumt å høre du hadde testet neg juhujenta, men det kommer heldigvis nye muligheter! Jeg har el denne uka (håper jeg) så er i gang med den testingen. Har kjøpt testene fra billigetester og de ser ut til å funke perfekt. Så nå skal jeg og sambo ha skikkelig kose-uke;) Lykke til alle som har ikm denne uka!
**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 Ja den dumme mensen kan visst lure oss mange jenter. Har jeg flaks, så har ikke testen gitt utslag fordi jeg har for lite HCG i urinen enda. Men tviler på det altså. Så det er bare å ta det med et smil når TR dukker opp og prøve på nytt.
Nutmeg Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen:) Er fremdels håp Juhujenta! Så lenge TR ikke har kommet kan det jo hende man er gravid? Hadde IKM på fredag. Fremdeles ikke TR, men tror nok hun dukker opp imorgen. Ikke testet, planer om å gjøre det på onsdag dersom hun ikke har meldt sin ankomst. Tror ikke jeg er gravid, kroppen skriker TR, men man vet jo aldri:) Er håp! En superduper dag til dere alle!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen! er i syklusdag 50 og venter fortsatt på mensen jeg... tok en test i går også for morro skyld, men den var negativ... nå syns jeg tanta kan komme...
attpåklatt!! Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 *smiler av juhu* Du har håpet enda altså... flink jente!! Høre på dine egne råd... Ingen tr = håp!!! Men, som du sier også... vi får ta det med et smil. *klemmepåjuhujenta*
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Håper dere gravide selv om testen er negativ. Jeg har ikm ons-tors. skal teste fredag hvis tr ikke har kommet. Det blir en lang og spennende uke for oss.. Tror ikke selv jeg er gravid, men krysser fingre;-)
**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2006 Oiiii. Vi er jo mange som venter over IKM. Tenk at TR kan lure oss sånn. Fysj. Håper bare ikke jeg får en laaaang syklus denne gangen. Da blir det i såfall første gangen for jeg har alltid hatt 28-29 dagers syklus før. Klem til go-jentene her:=)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Goooood mooorning sunshine Jeg tror nå mitt;) Fikk ny blødning i dag jeg, så nå er jeg på tur til legen... Vil ha en sjekk, er noe "på gang" kan de like godt te ei utskraping jo før jo heller. Men d går vel helst bra. Fikk høre i dag at en kollega er akkurat "like" gravid som meg Hadde vært toppenartig å gå gravid sammen *klemklem*
Lone35 =0) Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann, Juhupia! Er sååå spent på hvordan det går med deg. tror ikke du er her inne akkurat nå, så jeg får kikke inn litt senere. Har forresten laget et eget innlegg til deg i dag et annet sted på siden. Lykke til til deg og alle sammen som er i testeperioden!! Klem
attpåklatt!! Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 Uffda moniccen!!!!!!!!!! Dette var ikke bra, nå når du skal kose deg!!!! Men dette har du jo vært igjennom før.. det går nok bra denne gang også!! *krysse alt eg har for deg, min venn* Men, det er bra du går til legen!!! Klemklem!!
**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2006 Ååååå, kjære moniccen. Dette var trist å lese. Du har begynt å blø igjen:=( Bra du kommer deg til legen og får sjekket opp. Krysser fingrene for deg at dette skal gå bra. Tenker masse på deg skal du vite. Stor klem fra meg.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #16 Skrevet 30. oktober 2006 Vært hos legen, blodet har stoppa igjen... Merkelige greier. UL på onsdag da, for at jeg skal være rolig Går sikkert bra, håper jeg. Ble så usikker på den svake streken og hele greia, at jeg likegodt dro innom apoteket og kjøpte test *ler høyt* Men joda, SKIKKELIG sterk strek Jeg er jo bare helt utrolig...*hihi* Blir moro m UL da, aldri vært på sånn tidlig UL før
**Håper** Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 30. oktober 2006 Det var veldig godt å høre moniccen. Dette går nok veldig bra. Bare ta det med ro nå og ikke stress for mye. Flott at du skal på UL til onsdag. Det er betryggende. Klem
scubagirl med scubababy Skrevet 30. oktober 2006 #18 Skrevet 30. oktober 2006 God ettermiddag heter det vel kanskje nå... Jeg er såkalt "medlem av 44-gjengen".. IKM til helgen... Håper uken kan gå fort og at alle som nå venter på TR, ikke får besøk for om ett års tid.. Symptomer denne dagen: Litt stiv/vondt i korsryggen, øm/varm/murring i underlivet, såvidt litt ømme pupper(hele puppen), tisser oftere etter EL enn før... (men det kan jo ha med at jeg "ønsker" å bli tissetrengt denne tiden da.. hehe).. Krysser fingrene for alle 44'ere... Klem fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå