Gå til innhold

Hei jenter!! Hvordan står det til???=0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo takk, her tester vi for å finne EL for harde livet, men intet positivt å spore. Har for første gang prøvd digitale tester..

Har siste "pinne" i dag, men jeg tviler for at den gjør meg noe klokere. Har hatt EL slim i 4-5 dager.

Har det litt tungt for tiden, mørkt og sne og kaldt.. Også har jeg begynt å grue meg til IVF i Januar, blir svimmel og kvalm når jeg leser om sykehus og nåler og blodprøver (er verdens største pyse på sånt), også syns jeg liksom mannen min ikke er så opptatt av hva vi skal gjennom snart, tror ikke helt han skjønner hva dette går ut på og hvor stor innvirkning det har på mitt fysiske jeg...

Jeg skulle gjerne sett at han begynner å lese seg litt opp, jeg hentet fram den artikkelen som Kirsty så fint anbefalte her i går, og ba ham lese den, men det var litt for mange spennende fotballresultater å følge med på... Blæææ!

Sukk... Det er godt det snart er jul, shopping til seg selv og venner og familie hjelper på..

Kirsty; svigermor har sagt til oss også at hun skal betale en god del... Det er veldig godt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...