Snuffen Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei alle, Da var jeg tilbake her ette en MA i helgen. Glad naturen ordner opp og gir beskjed når ting ikke er som det skal. Vi prøver igjen med friskt mot. Gi det 14 dager tenker jeg så er vi back on track )
Gjest Tutt1 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Trist å lese, men godt du ser slik på d!! Lykke til videre i prøvingen!!
attpåklatt!! Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Store klemmer til deg!!! Velkommen tilbake... selv om vi ikke liker å få noen tilbake igrunn!!! Godt å høre at du er ved godt mot!!! Naturen pleier å ordne opp ja... Lykke til videre!!!!!!! *kosemoseoverdose*
kvs79 Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Så flink du er til å holde motet oppe! Er lei meg på dine vegne og håper det klaffer snart igjen for dere! Lykke til!
Snuffen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Takk for støtte og det er veldig godt å ha dere her inne... Vi har ikke hatt mange pp før dette og slet ikke med å få nr 1 så jeg er veldig rolig med det. Håper på at jeg hopper raskt inn igjen på 1 tri og blir neste runde helt ut. bank bank i det som bankes kan. )
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Uffda... Det var virkelig leit aa hoere! *KLEMME* Haaper du foeler deg bra og med godt mot, og at det gaar bra neste gang! Lykke til, og velkommen tilbake!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Huff da Snuffen! Det var trist å høre! Men som du sier...det er vel kanskje en "trøst" å vite at naturen ordner opp på egen hånd dersom det er noe som ikke stemmer. STÅ PÅ OG LYKKE TIL VIDERE!!!
Snuffen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2006 Hei på deg Turbotrollet, Ja det er greit med naturen slik. Vente disse 14 dagene nå, så prøver vi igjen. Synes det med Tr'en din er spennende å følge med på jeg da.. he he he... må være rimelig frustrerende? Lurer på om jeg skal melde meg på i alle IKM ukene nå fremover .. hvertfalll fra uke 48 og utover.... aner jo ikke noenting om syklus nå.. men men... får teste litt i ny og ne.... hvertfall etter u 48... og det er jo rett rundt hjørnet. Håper du har hentet litt ny giv på ferie og klarer å hlde humøret oppe på jobben... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå