Gå til innhold

Noen som ikke har fått mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fortsatt ikke har fått mage?? Er selv 14+5 idag, og kan ikke skryte av å ha fått mage.. Har en ekstra "pølse" på magen fra før, så kanskje derfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er 14 veker på vei, og kan ikkje sei eg merkar noko. Har heller ikkje hatt så mange av dei andre teikna på graviditet, så det er nesten så eg begynner å lure. Men eg bør sikkert berre nyte det.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått mage, er 15 uker idag. Har også noen ekstra kilo, så kanskje derfor.. Regner med at den kommer snart. Ifølge jordmors mål så er livmoren min veldig stor til å være kun 15 uker på vei, så da synes jeg vertfall at det er rart at det ikke viser;o)

Skrevet

Jeg er nå 21 uker, og har først fått mage de siste 2-3 ukene (og fremdeles kan den nok forveksles med at jeg er litt stor i utgangspunktet). Det er i alle fall ingen som spør om jeg er gravid (men nå er nyheten ute på jobb, så jeg regner med at folk finner ut av det snart nå)

Skrevet

jeg er 18 uker på vei nå,og jeg la ikke sånn skikkelig merke til magen min før sist uke..

det var spesiellt..hehe..

plutselig var den der...:)

magen din kommer nok den også:)

Skrevet

hei!

å få mage FØR uke 20 er tydeligvis helt utenkelig for meg. I første svangerskap kom ikke magen før i uke 24 ca. Nå er jeg snart fullgått 21 uker, og magen har nettopp begynt å komme... Tror kanskje det er måten jeg bærer det på, ikke vet jeg... Men men... :) Magen kommer vel når han kommer. :)

Skrevet

Har bittelitt mage nå 16 uker på vei....men det er vel stort sett kun meg og min kjære som ser det tydelig!

Skrevet

utolig hvor de legger seg hen eller gjemmer seg. Jeg venter jo to, og jeg føler ikke akkurat at magen har kommet enda nei..Men ALLE sier slapp av, tru meg den kommer ;) Så da får jeg vel bare nyte det lille som har kommi så lenge da.. Er jo 18+0 idag.

Skrevet

Mage i uke 14? Det kunne jeg se langt etter... Er 25 uker nå og har litt mage!

Skrevet

13+3 i dag, og har ingen mage enda, annet enn den som var der fra før jeg ble gravid.

Skrevet

Nei, nå gikk det litt for fort her! Er bare 12+3 i dag, er inne i den 13. uken.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...