Gå til innhold

Jeg skal til UL kl 10.


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!!

Kan tro jeg gleder meg til tidlig ul i dag...

Kjempe spent på hva som befinner seg i magen..

Nesten som på julaften dette her... Regner med at det er en der nede men det kan jo også være to...

Vel, skal bli godt å se det med egne øyne...

Ha en fin dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

så spennende!!!!!!hvor langt er du på vei ca?

jeg skal til innvendig UL 15 november. skal da være nokså akkurat 8 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

veldig spennende. eg var på tidlig ul for to uker siden, da var jeg 8+4,har fått to bilder med heim. må fortelle når du kommer tilbake,det er så fint å sjå babyen som er i magen,blir litt meir virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på UL klokken 1430 i dag!

 

Litt mindre hyggelig for min del da - blødde litt på lørdag og skal bare sjekke at alt er OK - ingen smerter eller blødning etter lørdag så jeg regner i grunnen med at alt er Ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også på UL i dag. Kl 14. Er 11+6 i dag. Har hatt så lite symptomer, så jeg er litt nervøs for om det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svever !!! på en sky av lykke....

Var jo til UL i dag og det var kjempe kjekt..

Vi fikk se vår lille junior.. Rart å se det slik.. en liten krabat lå nedi magen og så ut til å ha det veldig fint.. Legen mente han så antydninger til øyne også.. var ikke helt sikker.. Alt så veldig bra ut.. hjertet slo og han var veldig fornøyd..

Legen kunne berolige oss med at når de nå hadde sett ett hjerte som slo og at alt annet så ut tilå være normalt ( i den grad de kan se så mye) så var sjansen for abort veldig liten.. Så her var det bare å glede seg videre...

Lykke til dere andre som skal på UL uansett grunn.. Det går som regel bra er min erfaring...

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... så heldig du er....

*misunnelig*

nei, nå tror jeg sannelig jeg skal ta å få meg en privat UL asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL forrige uke...var 11+3 el noe da... Det var skikkelig morsomt å se den lille:) Er også veldig glad for det med tanke på at den ordinære UL ikke er før i uke 19 for min del:p Jeg har da ikke tålmodighet til å vente så lenge...he,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare si at jeg får UL så tidlig fordi jeg går til gynekolog på sv.skaps undersøkelser, og da får man UL hver gang. Veldig greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!! Jeg skal ta UL på torsdag - går da inn i min 10. uke.... :)

Glede/gruer meg jeg !!!

Håper bare det er liv og røre inni der :)

Tok du innvendig eller utvemdig UL?

 

Jeg har en fastlege med UL så det er veldig grei, betaler 100-,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...