Gå til innhold

Veldig skuffet og oppgitt over naboen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid stillt opp for naboen. Passet hundene og kattene i helger og på kveldstid dersom de skulle reise bort. I sommer passet jeg huset i 6 uker!!!! De har mange planter inne og minidrivhus ute. Jeg vannet opptil 2 ganger om dagen da det var på det varmeste. Jobbet masse. De sa ikke takk engang..Ei uke etter at de kom hjem spurte jeg om plantene hadde klart seg bra, og da mumlet de bare et takk i forbifarten.

Nå har jeg bekkenløsning og er alene med min 4 år gamle datter en periode. Klarer omtrent ikke å gå. Så i går lurte jeg på om hun kunne passe jenta mi i 20 min. Jenta mi sov og jeg måtte gå en tur for å få det litt bedre i ryggen..

"neeeiii...jeg skal spise snart.. og etter det skal jeg kanskje bort...vet ikke helt..."

Hadde det drept dama å ofre 20 min?? Her har jeg slitt i 6 uker i sommer for å få de jævla plantene hennes til å overleve mens hun kosa seg på ferie..og hun kan ikke en gang hjelpe meg 20 min?????

Lurte også på om hun kunne sende et brev for meg hvis hun stakk innom et postkontor eller så en rød postkasse. Men nei, det var veeeldig vanskelig. Jeg vet hun går forbi postkontoret hver dag til og fra jobben. Kunne hun ikke stoppe og putte brevet i postkassa som henger utenfor????

Åhhh. Skal slutte å hjelpe henne...Neste gang hun skal ha dyrevakt, er syk og trenger mat på butikken eller skal ha noen til å passe plantene, skal jeg IKKE si ja...

Er jeg urimelig eller hadde dere også reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ho er utakknemlig , og hadde ikke gidda hjelpe henne mere nei...

Skrevet

Ja, ikke sant? Synd jeg har problemer med å si nei, men jeg skal nok klare det.

Skrevet

Veldig utakknemlig dame ja. Si nei til henne neste gang så kanskje hun forstår hvor teit det er av henne å si nei hele tiden. Forstår at det er vanskelig å si nei, men en kan ikke fortsette å stille opp for folk som ikke stiller opp tilbake.

Skrevet

Har hun barn selv? For vet det er mange som ikke har barn som ikke helt liker seg med andre sine barn alene og ikke helt vet hva de skal gjøre o.l. Jeg var slik før jeg fikk barn selv, ville nok ikke ha passet "ukjente" barn da. Det er et litt annet ansvar enn å passe på en potteplante.

Men for all del, damen kunne nå ha gått innom postkontoret og ihvertfall sagt takk for hjelpen!! Så, ja, syns det var litt urimelig, jeg hadde ikke giddet hjelpe henne mer... Man skal jo GI og ta...

Skrevet

off, kjipe naboer!!! neste gang hu spør om en tjeneste sier du noe sånt om .: nei beklager d har j ikke muligheten til..dessuten er j lei av at du aldri kan hjelpe meg tilbake... eller takke ordentlig for hjælpa du får.

Skrevet

Sånne naboere hadde ikke jeg giddet å hjulpet mer...

ALDRI!!

Skrevet

hadde IKKE sagt ja til i hjelpe hun mer vertfall...

det er vertfall sikkert..

med mindre du sier til henne at du også kunne treng noken tjenester..

Skrevet

Takk for støtte..

Jo, hun passer andres barn, så det er ingen ting i veien med at hun ikke liker barn. Dessuten sov jo jenta mi i det aktuelle tidsrommet. Nei, jeg må slutte å være grei. Mannen min har sagt det mange ganger. Han er flinkere til å lese mennesker enn det jeg er. Jeg tror alle er greie og at tjenester er noe som skal gå begge veier. Det er dessverre ikke alltid sånn.

Jeg var så sint og fortvila i går kveld og i morges. Følte meg brukt, på en måte. Er det et tidspunkt hvor jeg trenger hjelp, så er det nå. Håper helsa blir bedre. Skal ikke spørre den dama om noe mer, og trenger jeg hjelp skal jeg nok få det fra annet hold (håper jeg).

Ønsker dere en fin dag alle sammen.

(HI)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...