Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 har vondt i magen,sånn må-skite-vont i magen. Kan det være teg p åfødsel snart? + at jeg har sterke kynnere og vond rygg... Må ringe gubben så snart som det skjer noe. Han har en 5-6t reise før han er her skjønner dere.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Hadde samme tegn som deg på lørdag.. Ringte føden og fikk beskjed om å ligge meg ned, slappe av, ligge med bekkenet høyt og dersom vondtene mine ble sterkere eller kom mer regelmessig, måtte eg ringe igjen.. Dette viste seg imidlertid til å være falske rier, men hadde eg vært deg, ville eg ringt føden og snakket litt med dem..
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Ja,men jeg vil ha ekte rier!!!!!! Drit!!! Skal ringe vist det ikke går over litt senere i dag...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Eg og vil ha ekte rier, men får håpe de ikke er så veldig langt unna.. er ganske utålmodig, og du som går overtiden i tilleg, skjønner eg godt e lei :-)
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Du har sikkert litt tid igjen. Er bare koselig nå egentlig. Er i kjempe fin form,bortsett fra bekkenet da,og mye energi. Så noen uker siden jag var i så god form. Gled deg til det værtfall om du går over. Har prøvd å spørre ungen så pent,så pent om h*n ikke kan komme snart,men trur du h*n svare. Neeeeeeida...ligg bare der å koser seg Lykke til videre!!! Har jo ikke lenge igjen du!!
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Ja.. tviler på at ting skal skje før egentlig.. men har nå begynt med modningsakupunktur.. i håp om å få fortgang i sakene.. =) ( vet du om noen andre kjerringråd?? ) Formen her e vel litt opp og ned.. enkelte dager e eg i fin form, og andre dager har eg bekkensmerter til tusen, halsbrann, kvalme og oppkast.. er vel d som er hovedgrunnen til at eg e lei :-S Du må nå ha lykketil du også.. =) kanskje d e babyen din som e klar for å komme ut snart :-) får bare kjenne etter, og se om kynnerene utvikler seg til rier :-)
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 Ja,kynnerne er ganske kraftige i dag,så kanskje det ikke er så lenge igjen Kjerring råd?? Tja.. sex klyster (er du klar skal det starte fødselen,vist ikke skiter du bare) masse kanel sterkt krydret mat gå masse evt løpe i trapper og hoppe tau (men vi med bekknløsning skal ikke gi oss ut på det) vaske og stelle hjemme se skrekk film var det jeg kom på i farten.. Skal ta fram støvsugeren jeg
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Hei igjen.. endte på kvinneklinikken her i bergen når eg snakket med deg.. murringer, kynnere og lite spark.. har vært igjennom en skikkelig kontroll og her er alt heldigvis helt fint Babyen veier nå 2875 gram, litt i underkant av snittet, så skal på ny UL 13 nov, dersom eg ikke har født da.. og har åpning på 1-2 cm.. så håper på at ting skjer fort her nå tror eg skal prøve noen av rådene du skrev over :-p
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 Åy...så spennnede! Gått alt ellers var bra da. ) Ikke stor nei..men legger nok på seg. Du har jo fortsatt litt tid igjen,så får håpe du går 2uker til. Men er ikke så lenge det! Du får ikke føde før meg!!!!!!! Det er ikke retferdig det!!!!!! nei,det går jeg ikke med på!!! ;p får prøve litt av det jeg skrev .Har prøvd det meste selv, men lite futt i det. men kynnerene er fortsatt like sterke her,å som regel har de gitt seg utover dagen. Og den lille har vært aktiv hele dagen. Merkelig, den siste uken har h*n sovet fra ca 06.00 og våknet litt på dagen,men sovnet igjen og våknet for fult ca 21-22.00. Føler det er noe so m skjer som ikke har skjedd før. Men kan bare være dårlig i magen også..
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe.. skal prøve å knipe igjen til du har født eg hehe... har du ringt føden og funnet ut av noe mer da eller? noen blir jo dårlig i magen rett før også har eg hørt... Er bra den lille har vært aktiv hos deg, var det som bekymret meg mest her.. at d sku være noe med navlesnor eller noe sånt, men alt var fint =) men er litt spent på den andre UL også..
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2006 Nei,så lenge ikke kynnerene gjør vondt og den lille gir livstegn gidder jeg ikke. Føler meg jo egentlig fin. Tror bare jeg innbiller meg at det skjer noe Skjønner deg godt, var bekymret for halvannen uke siden. Dro på føden for å sjekke da. Men alt var bar med den lille her også. Men modnings rier. Men nå skal jeg gå å lage noe mat. Så får ha lykke til i kveld og inatt. Så får jeg få oppdatering i morgen
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 den e grei =) du får kose deg videre :-p klem til deg =) btw du har ikke msn vel?
Prins&Prinsessa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2006 Joda,har msn..er ikke bestandig der. Men adressa er [email protected] Får bare legge meg til så ses vi nok der
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 ok den e grei =) har gjort d nå
Prins&Prinsessa Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2006 God morgen Therese:) Er på msn nå om du fortsatt skulle være her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå