Gå til innhold

Han snurrer seg rundt på teppet (litt stolte foreldre)


Gla-mor

Anbefalte innlegg

De siste dagene har poden begynt å bevege seg når han ligger på leketeppet så han snurrer seg rundt i en sirkel. Han vipper opp beina og rumpa og lander noen cm til siden hver gang. Kjempegøy! I dag tok han to runder før han ble sliten. Ser ut som det er like før han snur seg fra rygg til mage, selv om det er VEELDIG tungt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så herlig da. Min gutt liker ikke å ligge på magen. Han kan ligge ca 2 min så er det skriking. Jeg prøver med leker og meg selv på gulvet, men det fenger ikke så lenge. På stellebordet pleier jeg å legge han litt på magen mens han lufttørker, og da velter han over på siden og blir liggene med store øyne og puster som en hval. Tror ikke det er bevisst snuing, for han virker så overrasket haha. Men det kommer vel med han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig når de begynner å bevege seg litt!

Karsten ligger og vrir seg litt på underlaget, så beina havner alltid etterhvert mot venstre. Men han bruker lang tid på det, og ikke tror jeg at han gjør det "med vilje" heller... Han har også veltet over på ryggen fra magen, men det tror jeg bare er et uhell fordi hodet er for tungt... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...