Gå til innhold

vondt i magen etter en forferdelig dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg og samboeren min er stygg krangel, som endte med at vi sa det var slutt. Han sa veldig mange stygge ting, som jeg ikke tolererer. (jeg hadde et innlegg om det i går)

Klarte å slappe av i kroppen nok til at jeg nesten sovnet, men da kom han inn og skulle legge seg, og begynte å krangle igjen. Til slutt måtte jeg bare gå ut av rommet, fordi jeg kjente veldig ubehag og uro i magen. Fikk etter et par timer smerter helt nederst i magen, og har det fortsatt i dag. Er det den psykiske påkjenningen som gjør magen vond, eller kan det være noe galt med barnet?

Har ikke lyst til å ringe legen og så bare få beskjed om å slutte å krangle, eller noe sånt.

Jeg er helt psykisk ødelagt og utslitt, og samboeren min har sagt han skal gjøre alt han kan for at jeg skal få minst mulig av han, så jeg kommer til å få det tøft fremover.

Vi har en datter fra før, som blir stående midt i mellom. Hun forstår ikke så mye heldigvis, men han satt med henne på fanget mens han sa de styggeste ting til meg i går, og det er virkelig ikke greit. Vi får være voksne nok til å krangle når hun ikke er til stede.

Velger å være anonym i dag også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så grusomt! Vet ikke hva jeg skal si jeg, men du har nok godt av å prøve å slappe litt av (selv om det sikkert ikke er så lett) Du må nesten bare kjenne på magesmertene og vurdere det etterhvert, men det er vel ganske stor kjangs for at den psykiske påkjenningen gir desse smertene i magen! For en dritt situasjon å være i gravid!! Håper alt ordner seg til det beste for deg, så må du ha mye lykke til!!!

Skrevet

Ring til legen hvis du er urolig.

Håper så utrolig mye at alt går bra med deg, leste det andre innlegget ditt og, det hørtes rett og slett jævlig ut..

Skrevet

hvorfor kan du ikke ta med deg ungen din og noen klær og dra til noen for noen dager? slik at du får litt fred og får slappet av..

gå til advokat nå og få til en farskaps erklæring slik at du får det du har rett til senere..

stå på!

Skrevet

Stakkars deg. Leste innlegget ditt i sted, og jeg føler veldig med deg. Vet ikke hva jeg ville ha gjort i din situasjon, men å reise bort noen dager høres veldig lurt ut. Kom deg litt bort. Tenkt på babyen i magen. og jenta di.

Lykke til.

Stor klem. Håper alt ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...