Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Gutt 8 måneder våkner hver time hele natta! Jeg er trøtt. Han blir ikke sulten før i 5-tia på morran og han sover da resten av natta i senga vår... Idag var det morra halv syv... Trenger råd ang hvordan få slutt på dette marerittet!!
Sophie juli 2005 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Det der hørtes ikke mye moro ut nei .... Vet du noe om årsaken til at han våkner? Hvor lenge har det vært slik? Har dere nettopp flyttet, eller andre store forandringer, som gjør han utrygg? I så fall er det bare å ta tiden til hjelp og la han få kos og nærhet i digre doser - evt midlertidige soveuvaner som da kommer (ikke ville sove i sin egen seng), kan man da ordne opp i senere. Spiser han godt med fast føde/grøt på dagtid? Selv om han ikke er sulten og vil spise på natten, kanskje han vil sove tyngre hvis han får mer mat på dagen? Kan det være tenner? I så fall er en barne-paracet før de legger seg lurt, pluss smøre tannkjøttet med et spesialmiddel du får på apoteket (husker ikke i farta hva det heter) Hos oss har vi vært ganske "løsslupne" med å la gullet sove i senga vår, når hun har våknet på natta. Valgte det fremfor å bruke nettene på å få henne til å sovne igjen. Nå er hun 15 mnd og sovner fint i sin egen seng, og blir der stort sett til kl 7 om morgenen. Vet ikke om noe av dette kan være til hjelp for deg - men ønsker deg lykke til i alle fall!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 GJETT OM JEG FØLER MED DEG!!!!! Slik hadde vi det lenge..... Her var det en uvane at hun måtte ha pupp for å sovne igjen. Tok en avvenningsrunde da jeg begynte på jobb (13 mnd) og vi var nede i en oppvåkning hver natt - jublet da hun iløpet av to uker sov over tre netter for første gang i sitt liv!!! Nå er hun snart 16 mnd og i natt var pappa alene med henne og hun våknet 8 ganger ml midnatt og kl 8!! Holder på å klikke nå ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå