SpongeBob Skrevet 30. oktober 2006 #51 Skrevet 30. oktober 2006 Strålende helg her i nord, i alle fall, her er så julekortstemning utenfor kontoret at det er til å jodle av! Og bekkenet krangler fortsatt bare litt og LilleTorpedo har det bra i bhg og Knotten i magen sparker lystig hver gang jeg kjører bil. Ser for meg _den_ råner-posituren jeg kommer til å innta når jeg nærmer meg termin hvis han fortsetter å klage så kraftig hver gang jeg sitter vanlig bak rattet!
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #52 Skrevet 30. oktober 2006 ha en fortsatt fin mandag, twilight-jenter! stikker og henter lilletrollet i barnehagen, lager middag til ka-ping-familien og skal kose meg med å henge opp gardiner og gardinstenger i hele kveld! hejjdå sålenge
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #53 Skrevet 30. oktober 2006 Bedre sent enn aldri. Har hatt timer i hele dag hvorav den ene helt alene og dermed null tid til å komme innom her mer enn det ene innlegget laaaangt oppi her. Helvetesklassen er forresten blitt bedre, men EN ødelegger for alle. Her snakker vi seriøse adferdsproblemer og mangel på respekt for autoriteter. Sponge: Niesen min lærer engelsk og norsk, norsk mamma og australsk/samoisk/kinesisk pappa. Søsteren min hadde sikkert hatt godt av å fått sett henne sammen med andre to-språklige toåringer. Jeg vet det frustrerer henne at folk tror hun er eldre enn hun er, og pga språket tror de dermed hun er treg. Som sagt hun er like høy og fysisk utvikla som en gjennomsnitts norsk 3-åring, men pga de to språkene så er hun nok litt tregere til å prate. Dvs hun har et godt ordforråd, men har ennå litt problemer med å sette ordene sammen til setninger og skille norsk og engelsk. Vims: husker ikke hva jeg leste som jeg skulle kommentere. Ka-ping: jeg tror vi rekker niesen min m/familie da de ikke reiser 'down under' før nærmere jul:) NB viss du vil kan du legge ut magebildene jeg sendte deg på mms? Samboeren min er litt treg med å legge dem inn på pc'en og jeg aner ikke hvor kablene ligger:/
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #54 Skrevet 30. oktober 2006 Har alle dratt? Hmm, typisk:/
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #55 Skrevet 30. oktober 2006 Har henta ungen i barnehagen og er midt i middagslaging og ka-ping-mann-oppvarting, så her er det litt dårlig med skravletid for øyeblikket... men jeg skal prøve å legge ut magebildet ditt ikveld, ikkeno problem hvis jeg finner det da... hehe... skal holde deg oppdatert!!!
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #56 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe:) Jeg skal egentlig jobbe fornuftig i noen timer, men det er ikke så lett... Fått med deg all dritten inne på skravlesiden forresten?
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #58 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, sjekker jevnt og trutt:)
vims-74 Skrevet 30. oktober 2006 #59 Skrevet 30. oktober 2006 Hva slags dritt på skravlesiden var det du mente? Det er jo alltid noe dritt der,folk tar jo helt av!
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #60 Skrevet 30. oktober 2006 Nå hagler det i beskyldninger om nicktyveri, fler-nicks-bruk og lignenede. Egentlig er det festlig å se hvor fæle jenter i alle aldre kan være, men det gjør jo stemningen kjip for de fleste.
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #61 Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor spørsmålstegn bak fødeklar forresten?
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #62 Skrevet 30. oktober 2006 Har fått med meg litt av bråket på skravlesiden ja... men prøver å la være å kommentere. Gulli-greiene blir jo bare småtteri til sammenligning... skjønner ikke at de orker jeg. Godt vi har twilight-tråden
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #63 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, jeg har lest litt bare, men holder meg for god til å gidde å kommentere det.
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #64 Skrevet 30. oktober 2006 Når det gjelder din svigermor og kattenettet så blir jeg litt frustrert egentlig. Skal ingenting dere gjør være godt nok? Hun skulle ha møtt MEG - ifølge hennes standarder så kommer hun til å pusse barnevernet på meg etter 5minutter samtale tror jeg... hehehe
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #65 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, ja ikke sant:) Syns du er en fantastisk mamma jeg, så det så) Jeg vet ikke hva det er, men alt Arve gjør er jo riktig og alt Olav gjør er feil. (Ooops, røper navn her, men gidder ikke snakke i koder på denne tråden). Hun maser hele tiden på om ikke Olav snart skal bli ferdig med masteren. HAn er vel og merke noe på overtid, men Arve leverte ikke hovedfaget sitt før etter 8 år.....
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #66 Skrevet 30. oktober 2006 ÅTTE ÅR?!?! Og så klager hun på din sambo? At det går an... vet ikke helt om jeg liker den kjerringa jeg!
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #67 Skrevet 30. oktober 2006 Virker det som om jeg liker a? Joda hun er koselig, men fy f.... hvor irriterende hun er.
vims-74 Skrevet 30. oktober 2006 #68 Skrevet 30. oktober 2006 Urk, jeg vet ikke om jeg liker svigermoren din jeg heller, Hanne! Spørsmålstegn fordi jeg vet ikke om jeg er klar? Sånn etter dagene å regne er jeg vel klar, men er jeg klar-klar? Blir man noen gang klar? Nå sitter jeg og fester tråder på pittesmå ullsokker som min svigerinne har strikket til lillefrøkna De er jaggu små!
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #69 Skrevet 30. oktober 2006 Er jo ikke rart gubben din har litt problemer med selvbildet innimellom med den mora som rakker ned på'n og hele tida gjør ham til taper i forhold til broren...
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #70 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, nei sånn klar blir man vel aldri...! Jeg har just sendt analysen min til gjennomlesing hos ka-ping og ka-pings søskenbarn:/ Tenk om det vanker slakt???
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #71 Skrevet 30. oktober 2006 Vims: man blir aldri klar. Min er 2 1/2 nå, og jeg er enda ikke helt klar...
vims-74 Skrevet 30. oktober 2006 #72 Skrevet 30. oktober 2006 Fint magebilde ka-ping! Så du magebildene av meg på bompi-siden?
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #73 Skrevet 30. oktober 2006 dæng, har rota vekk bompi-linken! få den på msn kanskje? plis? Så magebildene ja, fin er du fineste vimsen jeg vet om!
Hanne og jentungen Skrevet 30. oktober 2006 #74 Skrevet 30. oktober 2006 Hanne leser seg blind på analysen. Dæng.
vims-74 Skrevet 30. oktober 2006 #75 Skrevet 30. oktober 2006 ka-ping: bompilink sendt på msn! Hanne: hvorfor får jeg ikke deg opp på msn? Er du ikke pålogget eller har godkjent meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå