Gå til innhold

god morgen twilight jenter!! (Mandag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som vanlig relativt treig før jeg kommer meg inn på nettet om dagen....har liksom såååå mye annet å bedrive tiden med om dagen..men jeg må jo ta meg en tur innom her iallefall en gang daglig syntes jeg...føler liksom at noe mangler hvis jeg ikke har vært her og chattet litt liksom..håper alt er bra med dere jenter..hadde en strålende helg...???!!!

Ukene flyr avgårde da...ti uker til pluggen melder sin ankomst iflg legene da...iflg meg er det iallefall en uke mindre om ikke to...jaja...det får tiden vise..håper iallefall man slipper å gå på overtid...det er kjipt når man begynner å bli så tung som man blir på slutten da.....

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de faktisk gjør sin ankomst, ja? Flirer av det hver morgen når jeg logger meg på, jeg - det er nå så-og-så mange dager igjen bla bla bla, pluss 14 eller minus 21 er jo fortsatt vel innenfor normalen! OK, et er til termin, men jeg tar meg jo i å tenke at det er til Knotten faktisk kommer! Fikk nesten på termin sist, men det er jo heller unntak enn regel:)

Skrevet

Ja...det er sant..jeg fikk datteren min på termin dagen da...så det er jo noe i det...men iflg morkaken den gangen hadde jeg egentlig gått to dager over..men da var avlikevel jordmor ganske treffsikker...

hehe...sitter vel egentlig mest og håper at det skal gå litt sånn denne gangen også da...hehe...vel lov å håpe iallefall.

Skrevet

Jeg har sagt til meg selv at jeg skal ha familiejul fram til og med julefrokosten (viktig tradisjon hos oss) 1.juledag, og etter det tar jeg alt som det kommer. Pga termin 8.jan så kan jo i teorien alt skje, så jeg orker ikke planlegge noe etter 2.juledag. Så egentlig har jeg vel 8 uker igjen av ventetiden min jeg... for fra 25.desember så skal jeg KUN være prinsesse på haugen :) hihi

Skrevet

Skal også ha familiejul, hjemme med LT og elskede mann, førstedagslunsj med masse gode venner og så kanskje et par dager hos mamma i romjula. Slik det ser ut nå i alle fall, men kan tenke meg at jeg blir skikkelig mammajente når jula nærmer seg! Etter det blir det bare kos med LT, klappe på magen og samle krefter, skal ikke gjøre det skapte grann! Sist stresset jeg med jobb til riene var vel i gang, og den tabben gjør jeg _ikke_ igjen:)

Skrevet

har forresten lagt ut freskt magebilde på albumet mitt nå.

Skrevet

hehe det skulle være "ferskt", akkurat hvor freskt det er vet jeg ikke :)

Skrevet

I Bergen regner det selvsagt og som utflyttet nordlending blir jeg litt misunnelig av snøpratet. Fødte 16 dager over termin sist - så prøver å psyke meg opp til at det kan ta tid denne gangen også. Blir februarbaby i såfall. Jm mente at noen har lengere svangerrskap enn andre uten at det er sikkert det gjelder meg..var veldig sikker på riktig termin sist. Vel - må jo ta det som det kommer uansett.

Skrevet

....er forresten motbydelig tidlig ute med julegavehandlen i år...nesten ferdig, har aldri skjedd før. Blir greitt å slippe å vagge rundt i butikkene så altfor mye i desember.

Skrevet

Jeg har allerede begynt å skrive lister over hva som skal kjøpes til hvem. I midten av november drar jeg med meg gubbe og unge til byen for å handle de gavene jeg ikke får tak i her ute, samt besøke litt slekt. I år skal ALT skal være unnagjort til 1.desember. Fra den datoen skal det kun være julekos her i huset :) Baking, pynting, julemesser, julekonserter osv. Enig, sponge? :)

Skrevet

heihei....ja det er mange forventninger og man vet som sagt ikke når det skjer sånn eksakt...tiden kommer tidsnok da...som flere har nevnt tidligere har jeg også tenkt til å prioritere julen..gleder meg til jul som en unge...i år er datteren min 2,5 år når julen er så da er det sååå utrolig spennende å se hvordan det blir for henne denne gangen..tenker det blir stas jeg..hehe...så får fødsel og alt det der komme når det kommer etter det...kunne ikke vært mere enig i det jeg Ka-ping.....

=0)

Skrevet

Nordland hilser til Bergen, her er så julestemning ute at jeg synes jeg hører dompappene banne allerede. Kritthvitt og vakkert, med blå himmel og alt - skulle tro det var desember, ikke oktober... Men det går vel over, det pleier jo å smelte bort noen ganger før det blir liggende!

Har begynt å tenke, planlegge og skrive lister over julegaver, men noe lenger enn det har jeg ikke kommet. Blir vel storhandel i Tr.heim neste uke, men alle julegavene i år bør være forholdsvis små og transporterbare! Skal såklart rett videre på konferanse, og synes jeg ser meg selv som prøver å sjekke inn på Værnes med tre IKEA-poser og et skrivebord...

ka-ping - kjempefin mage! Jeg prøver stadig å få tatt et ok bilde, nå som jeg virkelig _har_ mage, men bommer stort sett og tar kjempefine bilder av veggen og hofta i stedet...

Skrevet

Sponge: har shoppingtips til deg: Trondheim Torg (veeeldig sentralt, og med heis opp til toalettene i 3.etg) har et par butikker du burde innom:

- Exit (2.etg): barneklær og littegranne mammaklær.

- Black&White (1.etg, trehusrekka): masserartmedsukkerpå, alt fra lys, krukker, lysestaker, duker, smykker osv. Et must å innom!

- Skrubberiet (1.etg): såper, badeting, håndklær osv... anbefaler saltskrubb med lime og sitrus! Herlig!

- Perlebutikk (husker ikke navnet, 1.etg rett bak heisene) har masse herlige perler og sånt, til en billig penge. Ofte salg.

- No.9 (1.etg, nesten i enden av trehusrekka): lunsjplass. Har utrolig god boboli med marinert kylling!

I tillegg så bør du gå runden i trehusrekka, for i en av herreklesbutikkene i 1.etg jobber det en fyr som har Trondheims fineste rumpe! Han er usannsynlig sexy!!! sjokolade-mann, forresten... ;)

Skrevet

Sjokoladerumpe er notert! Liker shoppingtips, spesielt med innlagt underholdning. Det blir altså herreklær til svampemannen i år...

Perler og slikt har jeg familie som selger (glimrende butikk i Bodø), så jeg er selvforskynt. Får jobben med å sortere for dem rett som det er, så for å bøte på sin dårlige samvittighet gir de meg enorme rabatter på perler, scrappeting og kortgreier. Fantastisk greit å få lagt til ting i haugen med "jeg skal få meg en hobby"-saker. I januar, _da_ skal jeg hobby'e, da...

Skrevet

Ka-ping - innlegget oser av livsnytelse. Jeg i utgangpunktet ikke noen stor shopper, men du får det til å høres ut som en fest :)

Skrevet

Shopping er gøy! Både vindusshopping og shopping MED penger... gjør litt research, ta med ei god venninne, legg inn kakao-pause og lunsjpause og det blir en knall dag!

ps: jeg er en livsnyter ja, man vet jo aldri hva som skjer rundt neste sving - like greit å gjøre det beste ut av det en har heller enn å gå rundt og håpe at gresset er grønnere på den andre siden :)

Skrevet

Shopping er gøy så lenge det er harmløst, for å si det slik, når man ikke blakker seg eller _må_ shoppe for å komme i humør. Har hatt fantastiske shoppedager uten å bruke et øre på annet enn varm sjokolade, men er enig i at god venninne er uunnværlig som selskap!

Her er forøvrig gresset beviselig ikke grønt på noen sider av gjerdet, men snøen gnistrer fin og hvit. Skrive julekortliste, kanskje?

Skrevet

Oj, julekort ja. har ikke tenkt på det. Må jo få tatt det obligatoriske bildet : "julehilsen med bildet av barnet vårt". Kanskje i år med innfellt ultralydbilde av lilebror - hehe. Eller bare magen som titter fram i ene bildekanten?

Skrevet

Spurte gubben igår om han syntes vi skulle være med alle tre (ka-ping, lilletrollet og ka-ping-mannen) på julekortet, men han hater å være med på bilder og føler seg veldig lite fotogen så han mente det var greiest å bare ta lilletrollet... vi får se hva det blir :) Men er kanskje på tide å begynne å ordne det snart? Ting tar jo tid, og tida går fort! Hvordan gjør dere dette med julekort forresten? Bestiller via nett, tar fotografbilder, hjemmebilder osv?

Skrevet

Huff, unngår slike bilder! Har noen kjente som hadde det med å ta sånne klassiske "familiebilder" m barn og hund, og sendte det til vilt fremmede de plukket ut i tlf.katalogen "med hilsen fra familien Hansen-Dysvik" eller noe slikt...

Hanne: hvordan gikk det med Buddhismen/Hinduismen? Der kunne jeg jo for en gangs skyld hatt noe å bidra med...

Skrevet

Tjohei jenter! :)

Da har jeg vært på novembertreff, kjempekoselig -og nå begynner alvoret å gå litt opp for meg her, det er jaggu ikke lenge igjen! Skummelt! Tør jeg dette a? :D

Skrevet

Litt sent å ombestemme seg nå:)? Men det er vel en del som midt i utdrivingen har erklært at de ikke vil dette her allikevel...

Ellers er formen fin?

Skrevet

Ja forrige fødsel lurte jeg litt på om det gikk an å ta en pause og komme tilbake igjen på mandag. Det gikk ikke gitt...

Skrevet

Er nok "litt" sent å ombestemme seg ja, og jeg vil jo ikke det heller, men det ble liksom plutselig så skummelt nå! Men gleder meg selvsagt mest! :)

Bortsett fra bekken og hovne føtter (som vanlig) er formen bra! :)

Hvordan er det med dere da, hatt fin helg?

Skrevet

Kan man ikke stille krav om fleksitid i fødselen? Jeg og ka-ping begynte jo begge tidlig forrige gang, så da burde det jo vært mulig å _gå_ tidlig også, og så heller komme tilbake og gjøre det som gjensto?

Får diskutere det med JM her, de er jo mye mer ålreite enn de i Bodø:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...