Gå til innhold

Ja, da var det dags for ultralyd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent nå ja!!! Litt sommerfugler nedi der ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! Jeg skal i morgen, gleeder meg!! Hvor langt er du på vei? Jeg er 19+2: ) Lykke til da!

Skrevet

Lykke til i dag da vennen:) Kos deg!!!! klem..

Skrevet

masse lykke til... skal oxo på ul i mrg...

Skrevet

Takk for det :o)

Det var mer enn bare sommerfugler der nede ;o) Vi venter mest sannsynlig en liten jente (og jeg som har hatt DEN guttefølelsen i 4 mnd nå, hehe). Alt var bra med den lille!!!

Jeg ble satt tilbake noen dager, og det er helt greit, vi trenger all den tiden vi kan få ;o)

Skrevet

Gratulerer med jenten!! :-))

jeg drømte inatt at jeg var på UL og skulle få en gutt. Jeg og har hatt guttefølelse hele tiden, så tror det blir rart hvis de sier det blir jente. Men det får jeg vite på torsdag!

Skrevet

GRATULERER så mye med en jente, hehe:) Må le litt jeg, og du som var så sikker på at det ble en gutt, jeg var like sikker jeg også da, magen din og hjertelyden sier jo at det blir gutt:) Men da blir det rosa i steden, og det er jo kjempe fint det også:) Også var det godt å høre at alt var bare bra til..

Klem:)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta, Malathiel :)

Godt å høre at alt er bra.

Skrevet

Gratulerer! Blir artig med en liten jente da. :-)

Skrevet

Gratulerer med en jente i magen Malathiel!!!!!

Skrevet

Malathiel: Kan jeg spørre hvor stor diameteren på hodet til babyen var?

Skrevet

Tusen takk alle sammen :o)

Vet ikke hvor jeg ser det, men kan skrive opp det som står på det skjemaet jeg fikk:

Fullgått uke/dag: 17/5

BPD: 43

MAD: 39

FEMUR: 27

Skrevet

Jeg har termin 5 dager før deg, og var på ultralyd 4 dager før deg, så målene på babyene våre er nok ganske like. Jeg skal finne målene...

Hmm, mitt skjema var ikke mye informativt nei. Det eneste som står er BPD: 43. Han har ikke skrevet noe på MAD og FEMUR! :(

Skrevet

Ok, men er det BPD som er hodet? Vet ikke hva det andre betyrr heller jeg da :-S

Synes det er så rart, da jeg var på Volvat i uke 13, ble jeg satt fram tre dager og nå ble jeg satt tilbake fem dager... Jaja, babyen kommer når den kommer...

Skrevet

Hei hei, så spennende å se på tallene deres:)

Skrevet

Forresten så er bpd hodeomkretsen til barnet:)

og mad er mageomkretsen:) Hvis den ligger litt over skjema kan det hende at barnet ikke har tisset enda og magen er full:)

Skrevet

og femur er lårbenet om jeg ikke tar helt feil..

Skrevet

Hehe, hva du vet :o)

Det lå visst litt over skjema, så da var den nok tissatrengt da ;o)

Skrevet

Men hva kan grunnen være for at det ikke ble målt MAD og FEMUR på babyen min???

Skrevet

Hei:) De har helt sikkert målt det, men bare ikke ført tallene ned på papirene dine, for det er jo tallene som fastslår terminen din:)

Har de heller ikke ført inn en prik på MAD kurven?

Skrevet

Jeg fulgte nøye med, og det eneste han målte var hodet! Ingen prikker nei... Ja ja, han har veldig god og lang erfaring, så regner med at han hadde gitt beskjed dersom noe ikke så bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...