Gå til innhold

klarte ikke vente... testet i dag og ;-)

Anbefalte innlegg

Mensen er forsinket, mellom en uke og to dager et sted er den forsinket.

testet i går... negativ med en gang, og glemte og se på den etter 5min da barna tok all min tid :-) den var svak positiv etter tre kvarter men da er den jo egentlig for gammel:-(

tenkte og vente til i mårra å se da, men tok en i dag, klarte jo ikke vente;-) den var svak possetiv etter 5 min, gikk med den i hånda for å ikke glemme den :o)

Det var en stav fra billigtester, så nå skal jeg holde meg i noen dager til og sviav en cb for og vere sikker :-)

Men det er vel stor sjangs for at nr fire melder sin ankomst, hvis ikke en av disse spådamene har rett og at jeg mister denne:-( ( det er 8 stk som mener jeg får en til og en som mener jeg mister)

lykke til alle som skal teste denne uka, og som fortsat venter, håper tr ikke kommer til dere heller :-)

tør ikke spre så mye babystøv enda men litt kan dere få ;-)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6883749-klarte-ikke-vente-testet-i-dag-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...